lørdag den 6. april 2013

#YOLO


9 kommentarer:

#YoungSwag sagde ...

#Infidelity #Manure #TheStruggleContinues

j sagde ...

Indrømmer gerne visse ting, men:

#YODO

TifosoTom sagde ...

Amenprølieåhørherdo,ikk´å.....
Må man blive ophidset af at se på ham??...øøøøh...eller....jaaa...øøøøøhhhh

mabee sagde ...

@#YoungSwag sagde ...
#Infidelity #Manure #TheStruggleContinues

- hvor har Young Swag dog ret.

Kalle sagde ...

Jeg er dybt uenig med Young Swiggie og forbeholder mig retten til at hævde at jeg er...

ERIK TIL JEG DØR!

Peder Vendelbo Mikkelsen sagde ...

http://www.sporten.dk/superligaen/erik-r.-peter-soerensen-er-en-bedre-traener-end-mig

Og jeg synes i øvrigt, at Peter Sørensen er en bedre træner, end jeg er, siger Erik Rasmussen

Kalle sagde ...

De bedste trænere er de mest ydmyge. Og Erik er ydmyg. Måske ikke hvad angår kontakten til det andet køb, men på så mange andre parametre er han næsten sokratisk i sin tilgang.

Og det er derfor jeg elsker ham. Kom nu bare hjem Erik....

Jesper sagde ...

Det andet køb? Der kan man sgu da tale om et freudian slip, der giver mening...

Kalle sagde ...

Erik betaler ikke for fjas. Fjas henvender sig selv til Erik. Jeg må have trykket fejt.