torsdag den 4. september 2008

Mere Dan T. på trøjen

Det er med stolthed i tastaturet, at vi midt i en ellers trist tid giver dig mulighed for i al offentlighed at vedkende dig din sympati for Dan The Man - ham med møgknæet.

Der er fra den tungere ende af Eskildsgade netop bestilt 100 badges str. 44 mm. med Dans kontrafej a.k.a. det billede du ser klæbet på denne tekst. For ikke at fjerne fokus fra den smule alvor der trods alt gemmer sig i sagen, er ord som gris, flæsk og VHA udeladt på dette stykke merchandise.

Indtil videre har vi ikke ladet nyheden sive til mmmbop.nu eller andre fanfora - vi vil helst kæle lidt for vores egne trofaste brugere først, så værsgo:

Prisen er 10 kr. pr. stk. ved personlig overdragelse - 10 kr. plus porto, hvis Post Danmark skal indblandes (og så er kuverten gratis - det er sgu largeness!)

Der ER allerede indløbet reservationer på dette pragtstykke af en gang merchandise, og skulle du også være fristet, så skriver du bare til vhaelskerdant@gmail.com.

Og så glæder vi os ellers til at finde ud af, hvad vi næste gang skal sætte i produktion. Konkurrencen herovre til højre er jo benhård ------->

NOTE: Et eventuelt overskud fra salget af badges vil blive brugt fornuftigt. Vi er rimelig non-profit.

15 kommentarer:

Jesper sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jesper sagde ...

Til trods for, at jeg som udgangspunkt er lige så glad for badgets som for spelt, skal jeg naturligvis ha' et par stykker af dem der. Send venligst tre til Vestre Ringgade 198, 1. tv.
Er det nok at skrive det her, eller skal man også skrive det der, dér?

Andreas sagde ...

Jeg købte den med spelten, men hvad er der nu galt med badges?

Badges er jo et drønende effektivt kommunikationsmiddel, som samtidig har den der nostalgi-feature, som helt afmonterer eventuel skepsis over den meget direkte og slet skjulte kampagne, man sender lige i øjnene på folk, man møder.

Og så med Dan T, eller bare Dante som bloggens fineste æggehoved kalder ham. Det er sgu da stærkt!

Kalle sagde ...

Dan T's Inferno. Værsgo Schouby.

Anonym sagde ...

jeg vil gerne købe 100!

Mathias sagde ...

ahhhr hva. Den hopper vi sgu ikke på du!

Jesper sagde ...

Ok - jeg erkender, at jeg lige havde hater-hatten på, da badges røg i samme kategori som spelt. Jeg må dog erkende, at badges på en teenager, som i forvejen har malet pudsige tegn med kridt på sit habengut, godt kan give mig lidt hvide knoer. Men jeg er selvfølgelig også en 30+ mester med hævi tømmermænd, dér (eller rettere her).

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig til at flashe min sympati for og støtte til DanT.

Spørgsmålet er om vi snart ser DanT plakater rundt om på Vbroen.

Mathias sagde ...

UPDATE: 1 kasse badges netop afhentet på posthuset. Er du crazy de er i orden. Salg af den allerede stærkt eftertragtede merchandise vil også foregå ifbm. kampen mod AaB kl. 1700 på Skippo.

mikkelfrederik sagde ...

Skal også ha' mig en Dan T badge!

Anonym sagde ...

Så kommer jeg sgu hjem fra Alperne. Men kun hvis der er et badge med Kong Dan..
Han skal sidde lige ved siden af mit Diego-badge. Lige ved hjertet! Du veee', den del af kroppen hvor man bær' AGF.

Kim Næst Aar Jensen sagde ...

Yes! Ugens andet lyspunkt.

Jeg reserverer plads på cowboyvesten til et stykke metal.

Jesper sagde ...

Så er der landet 10 stk. samtidskunst i en (gratis) kuvert, og de første to badgets er allerede delt ud til stor glæde for modtagerne. Når muleposerne og pandebåndene rammer gajen, bliver der veritabel opstandelse. På den gode måde, forstås.

Kim Næst Aar Jensen sagde ...

Hov, jeg havde helt glemt at fortælle, at Tommy Poulsen fik en Dan til sin 34-års fødselsdag for nylig.

Den klædte ham og omvendt.

Kim Næst Aar Jensen sagde ...

hvor længe skal vi vente på Stein Bagger som Dagens Dan?

Han er vel snart retro nok til vestrebrohardcore?