mandag den 22. september 2008

Ondt i hjertet

Det er der jo så egentlig ikke nogen grund til at have på sådan en mandag - med mindre man spiller for Sønderpølsen og lige har mødt Dioh sføli.

Alligevel er det udgangspunktet for vedlagte video, der er en af de bedste (og eneste) denne signatur har set i indeværende år. Gnarls Barkley er måske ikke lige duoen, der normalt giver os massiv ståpels, men de/deres instruktør kan noget med videoer. 'Crazy' var fin - den her er både sørgerlig og sjov og med et par enkelte twists undervejs.

'One to watch' som de internationale siger.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Snøft den mindede mig sgu om da min kæreste fyrede mig.

Satans til bichtes som boris bækkenflækker aka orgi-e ville sige det.

Simon

Mathias sagde ...

Sig mig lige. Findes der den for sygeste diner i Birkerød?

Anonym sagde ...

Det kan jeg love dig for at der gør. Van catering (vienamnisk tror jeg) men i folkemunde kaldet "dellemanden".
Der kan man få delle og flæskestegs sandwish for 25 kr og 4 stk smørrebrrød plus delle for 34 kr. Det er et mirakel at inflationen endnu ikke har ramt dellerne men i birkerød er man glad for det!

Simon

Kalle sagde ...

Birkerød er HOTT. Jeg skal klart ned til dellemanden ASAP.

Anonym sagde ...

Kalle

Det er et must men jeg vil anbefale dig at komme inden kl 12 for ellers er alt smørrebrødet og dellerne havnet hos de lokale håndværkere aka. fædrene til de utilpassede unge;)

Og hvis du ikke ved hvor denne dellemand er så er det 100 m lige over jernbanebroen i retning mod parkvej.

Glæder mig til at høre din respektive anmeldelse af dette gastronomiske vidunder.

Simon

Anonym sagde ...

Gnarles styrer sgu ellers for vildt selv om det ikke er ståpels materiale. Jeg digger dem a lot.

Kool video.