torsdag den 11. september 2008

Denne signatur har i dag i embeds medfør tilbragt en time i selskab med Nando Rafael, hvilket i sig selv ikke er odiøst, eftersom det nu engang ligger i jobbet at møde den slags mennesker, når man nu er løgnhals/bladsmører//boykotoffer.

Alligevel fortæller jeg det med glæde til denne lukkede kreds, eftersom mødet med den mørke bomber var en fabelagtig hyggelig oplevelse.

Den mand hviler så meget i sig selv, at han som det mest naturlige i verden uddelte en gammeldags krammer efter interviewet, inden han takkede inderligt for at jeg havde taget mig tid til at tale med ham. Og taksigelse samt kram kom efter en serenade af roser til AGF og et indblik i en ovenud superprofessionel sportsmands tankegang.

Det er mig, der takker, superheltetype, og måske vil VHA takke sammen med mig. Nando lod nemlig vide, at han er en sucker for Ronaldo (the original one) og at han - hvis han havde en dvd med Ronaldos mål - ville se den hver dag for at blive en bedre angriber.

Se, det kunne jo komme både Nando, AGF, os og (på et tidspunkt, når Nando bliver topscorer i CL) Ronaldo til gode, så måske skulle man undersøge markedet for Ronaldo-skiver og sende et signeret eksemplar til herren?

8 kommentarer:

Mathias sagde ...

Tillad mig at anbefale:

http://www.soccerhelp.com/shshop/product_reviews_info.php/products_id/249/reviews_id/22+Training_Girls_and_Women_To_Win_3-DVD_Set

Mathias sagde ...

Seriøst. Der er faktisk flere bud på, hvad det kunne være:

"Ronaldo - A Legend In The Making" og "Ronaldo - El Fenomeno" ser begge ud til at kunne være investeringer (omend sidstnævnte er kodet til USA og Canada, men Nandos afspiller kan vel æde den slags?)

Kalle sagde ...

Jeg er frisk. Specielt hvis man får et Nando-kram med i tilgift. Og så skal han da også være dagens Dan T fan.

Mathias sagde ...

YO! Skal vi rykke på den hersens DVD og sende manden et eksemplar?

Jesper sagde ...

Jeg synes helt sikkert, der skal rykkes på det. Skiven skal købes, og så skal én med gode kundskaber i engelsk (måske sidder der en hardcore, der har fået 9 i engelsk på Hammel Skole?) forfatte en hilsen og forklare konceptet bag VHA. Mathias, dit kvasiarbejdsløse menneske - er du ordneren, dér?

Smid et kontonummer, og så spytter jeg i/på det. Jeg skylder også for mine ti badges.

Mathias sagde ...

Og hvis det ikke skal bestilles på nettet, er der så nogen, der kender til en bix i Cph., hvor de sælger fodbold-DVD'er?

Anonym sagde ...

Repairing Small Cracks in concrete Floors:
Determine the Damage. Despite the fact that it uses concrete,
an unfriendly environmental material, it has a few advantages over tires
and shares most of the earthship advantages. Flawless Flooring's polished concrete floor product boasts durability and decorative seamless surfaces made mainly from epoxy and polyurethane materials.

Anonym sagde ...

Personal opinion is generally exhibited in various
types of editorial writings. Purchasing used press will also
save you considerable amount of money. Hindi Samachar is entertaining
millions of people with incredible reports, events, information and gossips.
Newspaper companies should be seeking to have subscribers to their service where breaking news can
be emailed and send to blackberries and cell-phones.

I want them to be thrilled by the idea that each of us
is capable of running into high adventure on every street corner and in every friendship.


Feel free to surf to my website: click here