tirsdag den 2. september 2008

Når voksne mænd græder

Rundbarberingen af et af ligaens tyndeste hold er vand ved siden af det her. Jeg er såmænd klar til at tabe de næste tre kampe med tenniscifre, hvis bare Dan T. kunne være med, men nej.

Anføreren in disguise har lavet en Luffe, revet sig selv og en stor del af drømmen for al' der elsker Århus i stykker. Dammit. Er der ikke nogen til stede med forstand på krisepsykologi? Så kunne vi eventuelt arrangere en gang fælles terapi på Grillen.

Nå, blomster og mulepose må være på vej til ham, det sikkert er sværest for...

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er omtrent lige så knust som Dan T's knæ. Det er simpelthen ikke til at holde ud. Det er sgu lige før det ville være bedre at stille op med en papfigur af Dan i midterforsvaret, end nogle af de alternativer der gør sig gældende i denne åh så brede trup...

Andreas sagde ...

Det er så eventyrligt dumt at tjekke ind på en AGF-blog, når man lige har erklæret, at man har alvorligt brug for en AGF-pause. Men sådan er jeg åbenbart.

Jeg håber som en gal på Perssons come back, og jeg satser virkelig på, at han er ved at være oppe på niveauet med den der papfigur eller måske endda lidt over.

Hvis ikke han er, så har vi altså på halvandet år smidt op imod 10 mio. kroner ned i den store kiste med udgifter til ledende midterforsvarere. Alene på Persson og Thomassen. Seks kampe var hvad det kastede af sig. Og seks point.

Fremragende.

Anonym sagde ...

På en sorgens dag som denne kan man evt. løfte sig lidt op ved at fantasere om det slagkraftige og elskværdige TOP-4 HOLD, vi kunne have haft, havde skæbnen ikke været så hård imod os....:

En sammenspillet forsvarsduo med general Olof i sin kamp nummer 50 for klubben næste torsdag - og Dan T som altopofrende apprentice ved siden af... En Sheik på højreback, der aldrig var blevet langtidsskadet og havde udviklet sig til ligaens mest seværdige og farverige højreback....

Og.... - her gør det for alvor ondt - en landsholds-aspirerende Dayyani på midtbanen, der ville spille med et overblik som reducerer Feilhabers plads i AGF-historien til blot et kortvarigt youtube-fænomen.... En Niels Kristensen, der aldrig var blevet skadet og kæmpede en intern kamp med Lumb om, hvem der var øverst på Ajax' shortliste.....

Og on and on... Efter nærmere eftertanke er det måske alligevel ikke en så opløftende måde at komme over dette chok på.

Hvor er retfærdigheden? Langt fra Fredensvang i hvert fald!

I kunne jo lave en afstemning over værste langtidsskade i nyere tid.... Tror -dagens skuffelse til trods- nok stadig min stemme falder på Dayyani.

Andreas sagde ...

Jeg kommer aldrig rigtig i godt humør af at tænke på Tom Christensen, men han må alligevel være min favorit til nyere tids største AGF-tab.

Andreas sagde ...

Voksne mænd poster også nyheder sjove steder:

Avarta-AGF flyttes tilsyneladende ikke til Århus, men spilles i vores (kriminalitetshærgede) baghave. De kalder den Espelunden.

Kampen vil blive spillet søndag d. 28/9 kl. 13. Læs (meget lidt) mere på linket her:

http://avarta.dk/?vis=nyhed&emne=1.%20senior&id=1293&menu=hold

Det må være dagens gode nyhed, for de af os der går op i pokalsejre og UEFA-cup'en.

Anonym sagde ...

Hey, vent lige et øjeblik. Der er stadig fem dage, så hvem siger Dan T ikke skal have et pandebånd..

Er glad for vi ikke fik Howard og synes ikke BSN skal gå efter en ny forsvarer. Dem vi har bliver gjort ringere end de er og vi har desuden spørgsmål der skal besvares. Nu! Olof skal have de fem-seks kampe der spiller ham i form og giver bevis for om kroppen kan holde, om han skal være myte eller legende. Det bliver ganske givet sammen med Kure, selvom jeg stadig ikke tror på at han kan blive en bare middelmådig superliga-forsvarer. Foretrækker Krabben, der har meget mere potentiale. Madsen = dead man walking.

Ang. Dan T..nej, jeg kan sgu ikke..

Alt det her sætter i øvrigt en tyk streg under hvorfor vi skal sælge Lumb'en snart. Jeg har allerede mareridt. Og er der en anden der spiller mere end 5 gode kampe, så sælg også ham!

Anonym sagde ...

Det sidste døgns tid har jeg gået rundt og set Dan alle vegne. Så sent som i morges var jeg sikker på, jeg så ham nede i mit vaskeri. Suk. Og når jeg læser sådan noget her, er der jo ikke et øje tørt: "Om jeg så skal knokle syv-otte timer om dagen, så gør jeg det. Jeg vil samtidig være social omkring holdet, bakke op og være til stede. Jeg tror på tingene i AGF, slutter han".

Daa-aan!