søndag den 14. september 2008

Bedre sent end aldrig

... må være den rigtige rubrik til en nyhed, der faktisk er fra maj måned. Dens vigtighed til trods, har jeg ikke rigtig set andre medier viderebringe den, og så må VHA jo tage arbejdshandskerne på.

Den legendariske FCM-capo Heklers små lækre Youtubeklip med opdateringer om alt og ingenting fra den indavlede del af fastlandet har desværre set lyset for sidste gang. Der er simpelthen lukket for det varme vand.

ADVARSEL: Klippet kan fremkalde stærke følelser.



Jeg tænker: Skal vi skillinge sammen til at købe jinglen og hele produktionen omkring Hekler4U? Vi skal bare skifte teksten ud og så har en ny internetsucces set dagens lys.

8 kommentarer:

Andreas sagde ...

Holy Shit. Man frygter jo næsten, at det er virkelighed det der. Det er forhåbentlig bare et trist forsøg på at komme med i 'Flemmings helte', eller hvad det nu hedder, det der amatørhalløj, de rodede rundt med på DR på et tidspunkt.

Hekler, for helvede. Du giver fodbold et gudsjammerligt sørgeligt navn. Men jinglen er ok.

AndreasFrb sagde ...

Min første kommentar som self er OT.
Linket som lovet til kalle

http://www.t-post.se/

Kalle sagde ...

@Andreasfrb

Tak for det! De er virkelig ret fantastiske, dem har du spottet ret godt.

Vi arbejder videre med muleposerne og så kan jeg drømme om et t-shirt abonnement imens.

Anonym sagde ...

Christ, det er min første encounter med den sagnomspundne Hekler. En lidt for close encounter til min smag.

Puha, man under dem sgu næsten en guldmedalje derude på Heden - det kan ikke være nemt. Ikke spor nemt.

Jesper sagde ...

Nu er censur ikke af det gode, og da slet ikke for skriverkarle som... os skriverkarle. Men kunne man evt. overveje at gøre noget ved billedet af Hedens Hersker - måske en sårt bjælke hen over fjæset eller noget lignende? Jeg får sådan en stikkende smerte i løgposen, når jeg scroller forbi ham. Er jeg alene om det?

Mathias sagde ...

Jeg ville virkelig ønske, jeg kunne noget så simpelt, men billedmanipulation har jeg (endnu) aldrig lært. Fordømt. Nogle må gøre noget.

Er du et sted derude?

Anonym sagde ...

Therefore, if you wanted to specifically look for CNN News, it is right there
in its own directory on the front webpage.

Purchasing used press will also save you considerable amount
of money. Several news reports, writers, and analysts play a crucial role
in the development of global news undoubtedly. However,
the English newspapers are much central to urban areas. But I made it to a telephone and called Vito Genovese who was at that time
the most famous of New York's mafia bosses.

Look at my page; click here

Anonym sagde ...

Eva Mentis seemed like someone who had gone though what
I was going through so I ordered the product I got it in 10 days and I started using it immediately From the very first application I could feel a difference.

The key to getting the most out of a hot oil treatment for
hair is to continuously use it weekly if you need
it or every fortnight and youll definitely see the results.
Quality Omega 3 fish oils are generally derived from cold-water fishes like mackerel, sardines, salmon,
and tuna. All-natural oils such as olive, coconut, and avocado oil can be used as wonderful hot oil treatments for hair.
The herbal solution is said to be a natural one, but, this does not necessarily indicate that it is more effective than other
available procedures.

my weblog: hairstyles with bangs