mandag den 6. maj 2013

Man bliver bare så træt...

I fem år har vi forsøgt at holde det gode humør og den gode tone her på bloggen. En anelse skingerhed hist og et ilsk indspark pist, javel, men nu er kampgejsten ved at være gået af ballonen.

For hvordan skal man kunne investere (postitivt eller negativt) i Aarhus Gymnastik Forening, når det hele bare er så tamt og ligegyldigt som det har været det sidste halve års tid. Det har været så anæmisk en forestilling fra klubben vi elsker, at nedturen nærmest har været som at følge et kuld lemmingers løb mod kanten og være ligeglad med om de faldt eller ej. Så slattent har det været.

Det har faktisk været så slattent at man savner lidt mere galehus, lidt flere tårer, lidt mere sved og...noget mere hår på toppen. Denne signatur taler kun for sig selv, men selv ikke en lille hurtig Lange transfer kunne gøre noget ved manglen på interesse.

Hvad stiller man op? Denne signatur har mest lyst til at sige ADIOS, læne sig tilbage, drømme om Erik, fnise af ungdommen med deres TUMBLRe og .gifs og bare lade Peterstrojkaen løbe sin gang. Solen skinner udenfor i den virkelige verden, det er værd at overveje.

  

7 kommentarer:

Jonas sagde ...

Helt enig. Det har været skidt at se, en flok spillere der helt apatisk bare lader stå til. Som om de tænker, at det går jo nok, og når Peterstrojkaen så melder ud, at de står godt rustet i forhold til nedrykningskampen, fordi de før har været der, så får man for alvor lyst til at skrige, "så hvis det dog". Det er for slapt, og lige til at blive helt mat i knæerne over.

gl. egå sagde ...

Du siger: "mere hår på toppen". Jeg siger: "mere fylde i skægget". Med tanke på, at kammerat Stalin var fra Georgien, er det fuldstændig uacceptabelt, at vores to ufarlige georginer, de aarhusianske Dupond og Dupont, Davit og Davit, render rundt med så tyndt et skæg. Tyndt, på alle måder.

Hot! http://www.democratic-republicans.us/images/young-stalin.jpg

Anonym sagde ...

Hello. And Bye.

Anonym sagde ...

Er mest af alt træt af chefens dødsyge forklaringer omkring banernes beskaffenhed. Og måske Kniven også skal se lidt indad.

TifosoTom sagde ...

Efter alle disse år med jævnt stor træthed tillader jeg mig - gyyyyyyyyyyyyyyyyyyys - at citere noget smukt en eller anden tabernar fra Rendos har spurgt mig om efter et nederlag fornyligt:" Hvadde ikk næmmer a skiwde ålllle jårs faaaaaans ujjjj, begge tow????"

Jeg slog ham bare midt i face.
Så vil jeg hellere være træt og uvenner med en fedladen blå pony.

TifosoTom sagde ...

Min juridiske rådgiver beder mig oplyse at der ingen dyr kom til skade under sidste indlæg. Jeg slog heller ikke hånden. "Desuden vurderes en eventuel hjerneskade på forurettede som minimal......"
Min juridiske rådgiver får helt klart for lidt i løn!!!!!!!!!

j sagde ...

Savner Graulund.
Og Flo. Og Henning Enoksen.

Og Brian Steen, dengang han spillede i Tyrkiet.

Og den side i Jag är Zlatan, hvor Peter Sørensen blir nævnt to gange. For noget godt.