søndag den 23. december 2007

Nytårskur i 1650erne






















Hvis Dronningen kan, kan VHA vel også?

Nytårskur er ordet, Chicky Grill ved Kødbyen stedet.

Den 4. januar er datoen, kl. 18.30 tidspunktet - og mens du glæder dig til at ønske forsinket godt nytår til verdens måske rareste mennesker, kan du læse hvad Chicky Grill er for en størrelse i denne artikel (ja, bevares - lidt selvpromoverende..)

Det er punkt 4 i artiklen, vi træffes på:

http://www.berlingske.dk/article/20071122/madogdrikke/71122125/

Denne signatur er i øvrigt vært for et glas læsk, da han dagen efter runder et skarpt hjørne...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er blevet meget mindre mystisk, men ikke mindre interessant efter artiklen er blevet tilgængelig.

Jeg ser særlig meget frem til et glas flæsk på Papas's regning!

Andreas sagde ...

Jeg er også helt med på den her. En fin mulighed for at diskutere, hvordan Emil Lyng mon passer til et bonet hal-gulv i Brøndby, eller hvornår turen skal gå til årets første udendørskampe.

Sæsonen begynder langsomt at blive fjollet, og jeg begynder langsomt at gøre mig klar til det spændende forår. Og til kyllinger og (f)-læsk.

Mathias sagde ...

Ifht. indendørsturneringen glæder jeg mig mest til at se en keeper, der på forhånd kender reglerne ved sådan en turnering.

No offence Staff, men altså...

Og hvem bliver den lejede angriber, vi måske skal have? Mere fjol, mere fjol.

Anonym sagde ...

Håber også året bringer nye standarder på målmandsposten - jeg ser en Morten Beck der brager igennem som en rå målmandsjuvel til indestævnet.

Don Tapa har i øvrigt opdateret sin ønskeliste så den nu tæller Katongo på leje med forkøbsret (og et lille glas flæsk).

Anonym sagde ...

Vi ses. Bliver hygge. Giv mig katongo og jeg slår flik flak ned ad sønderboulevard og synger manu chau med king of the bongo.