søndag den 16. marts 2008

Camenbert, Kure og Dioh

En lang, lang aften er ved at være slut. Timerne har varet som dage, men omsider nærmer vi os søndag, afgang og drømmeland.

Men på vejen gennem fredag aften har jeg fået trofast støtte af nye og gamle venner. Blandt de gamle tæller jeg allerede også den fotogene lækkerbisken på billedet herover. Isted Grills fine camenbert sandwich. En ny klassiker, du hellere må vænne dig til.

Men om mindre end 12 timer må camenbert være camenbert. Der hedder din ven Anders. Eller måske Dioh. Eller noget helt tredje. Sandsynligheden taler for, at han er en usleben diamant. Og at han inden længe spiller Champions League i sin bedste hvide trøje.

3 kommentarer:

Kalle sagde ...

Det der billede sælger mig slet ikke til Carmenbert, det ser nærmest en smule vulgært ud.

Den der Spanske Sandwich rumsterer dog på det kraftigste...

Andreas sagde ...

Jamen så får du da et nyt, og mindre anmasende, billede af camenbert-herligheden.

Jeg savner lidt lys på den fine anretning, men det skulle jeg have taget med min lysmand under optagelserne og ikke i det her forum.

Anonym sagde ...

Min ven hedder Bife de Lomo lige i øjeblikket. Det er en gammel bekendt, som har et umiddelbart vindende væsen. Den har 20 i størrelse, vægt og mørhed.

Ellers kan jeg forstå på bulletinerne, at vores nye bedste ven hedder The Kure. Den store hvide haj forstætter åbenbart sin kringlede vej ind i de hvide hjerter.