onsdag den 26. oktober 2011

Åh Osama. Åh Vestegnen.

OPDATERING: Osama Akharraz har lige tabt en kasse Faxe Kondi til Ekstrabladet. Og jeg må æde mine ord i mig. Og ellers bare glæde mig til en gang Vestegns-attitude på Communale. Velkommen til, Ozzie!


Masser af ballade om Osama Akharraz i de her dage. Et enkelt tweet fra en Ekstrabladet-journalist skulle åbenbart have forplumret knægtens århusianske fremtid. Eller også var det en albue i hovedet på en modstander eller et hidsigt skænderi med overlægen i Brøndby. Jeg er lidt usikker på det.


Men når vi nu er ved Brøndbyspillernes twitter-profiler, så er der også lige Mikkel Thygesen og hans profilbillede. Det er storslået på den antikke måde, og det er noget af det tætteste en mand på Vestegnen kan komme på at hylde sin hjemstavn.


Ingen ord. Bare et par sløje jeans, et vaskebræt og en cool attitude. Jeg savner den hvide cap og et par nypudsede sneaks. Men fuck det. 


Og lad os så få en signatur fra ham Edafe Egbedi. Akharraz? Nah, jeg tror det ikke.

5 kommentarer:

TifosoTom sagde ...

Undskyld mit jyske men ham der ligner en der er på ved til "pressemøde" mens en halvlummer fotosmølf ligger på ølvommen og brøler "JAAAAAAAAAAAAA; sådan der Thyge!!!!"

Unknown sagde ...

Klardo. Nok. Men du river fokus væk fra Mark Howard. Han står og råfryser på http://agffodbold.dk/news.asp?id=9579 - Der er en 2nd away på vej. Dem der tidligere gav os lilla og grønternet mystik, så hut jeg hvisker... Kris

Andreas Mikkelsen sagde ...

Kris. Hvis ikke du kan se forskel på Mikkel Thygesens enfoldige Nik & Jay-trip og Howards glimt i øjet, så lad os stoppe den her. Vi kommer ingen steder.

Ah ok. Godt set. Men Howard fik nok også lige et par måneder for meget på remoulade-kysten, hvis man skal være ærlig. Al stil bliver bare suget ud af de fyre.

Søren den tredje sagde ...

Se iøvrigt Bejrams twitpics, her leves der vistnok i overhalingsbanen http://twitter.com/#!/BajramFetai11/media/grid

Søren den tredje sagde ...

mange fine fine billeder, men denne stikker ud: http://twitter.com/#!/BajramFetai11/media/slideshow?url=http%3A%2F%2Fyfrog.com%2Fh8hb0mtj Strudal - Godfather, gisp.