tirsdag den 20. april 2010

AGF Fan Danmark

Jeg undres. Nej, skrot det, jeg morer mig når jeg ser agffan.dk's seneste reklametilbud. Ikke blot tilfredse med bare at tilbyde os laksefarvet dametøj, nu også med reklamer for behandling for impotens.

Det er som regn på ens bryllupsdag, det er som en gaffel når alt du behøver er en kniv - det er med andre ord knaldironisk. At vi i denne hårde tid, hvor Eriktionen er slappere end nogensinde, kan få gang i kærligheden med euroclinix.dk's givetvis fremragende tilbud.

Tak agffan.dk - den sad lige i bamseøjet!

2 kommentarer:

Jesper sagde ...

Er jeg den eneste, der studser over symbolikken i de stjerner, der cirkulerer hen over hovedet på det tydeligt impotensramte unge par?

Jeg spørger bare.

gl. egå sagde ...

Du får ikke flere stjerner på trøjen når eriktionen ikke kan rejse sig. Ik'å?