torsdag den 1. april 2010

Erik R: - Aldrig mere sindssyg

I X-Factor begrænsede ordforrådet sig til "fantastisk", og det er vel næppe gået nogens næse forbi, at vi i AGF har en træner, hvis vokabularium også er en kende fattigt.

Erik Rasmussen og "sindssygt" står sammen i tykt og tyndt og kan vel roligt betegnes som et af Superligaens mest solide makkerpar. Men nu ser det ud til at det gamle venskab kommer på en prøve.

Efter henvendelse fra vesterbrohardcoreagf.blogspot.com om trænerens voldsomme brug af tillægsordet, siger Erik Rasmussen, at han fra dags dato ikke længere vil anvende ordet.

- Det er gået over gevind. Det er klart. Jeg har brugt "sindssyg" vanvittig mange gange, fordi det er det ord, der bedst har beskrevet tingenes tilstand siden min tiltrædelse i AGF, siger Eriktionen, inden han løfter sløret for, hvordan ordet fik så fremtrædende en plads i hans ordforråd.

- Det stammer fra min tid i USA. Da jeg spillede for Kansas, var vi ikke blege for at give den gas efter kampene, og på et tidspunkt indførte vi et ritual, når vi var på bar. Vi bad dj'en om at spille Y.M.C.A, mens vi dannede en rundkreds, stod på ét ben og råbte "crazy, crazy, crazy, Kansas". Crazy betyder jo sindssyg. Og det var vi.

Skulle Erik i øvrigt formaste sig til at bruge det nu unævnelige ord, så er han klar til at punge ud.

- Hvis der er nogen, der ser mig citeret for at sige "sindssyg", så har jeg ikke gjort det godt nok, siger han og bifalder nærværende blogs forslag til en eventuel straf.

- En tatovering af Karsten Aabrink på lænden? Ha ha .. det er en aftale.

3 kommentarer:

Kalle sagde ...

Vokalbolariumlebumle. På Stenbroen er vi så Lars at vi laver vores egne ord.

Mathias sagde ...

Jeg aner ikke, hvad du snakker om.

Søren G sagde ...

Jeg hader 1. april