onsdag den 28. december 2011

Casual Dressers...



Man har jo egentlig godt vidst det, men nok ikke rigtigt turde at formulere ordene. Man var jo nok ret glad for det der tøj, som man kunne få i Jagt & Fiskeri, men ville ikke rigtigt skilte med det.

Og så var der jo det med Christians tvivlsomme optrædener, det var jo heller ikke rigtigt så smart. Han skulle engang svare på hvad en liter mælk kostede og havde problemer og det var jo nok ikke så klædeligt.

Nu hvor året går på hæld og man efterhånden har fået et par af de hældende år på bagen, så er det også blevet tid til at melde kulør. 2012 bliver året hvor denne signatur kommer ud af kosteskabet og højt udtaler: "Ja, min tøjstil er i den grad inspireret af og kopieret fra stilikonet, Christian Kjær".

Fuck nu sådan noget gøgler hår som ham der Felix fra TV har. Op i røven med skinnyfit Nudiejeans. Og hvad skal jeg dog stille op med min garderobe af slidte skovmandsskjorter? Fra nu af og fremover, der er det Christian Kjær der gælder. Oilskinsjakker hele vejen baby!

Godt nytår folkens. Og når jeg nu har kastet den første sten, så kan i sgu godt komme frem - jeg ved i er derude!

2 kommentarer:

Mathias sagde ...

Jeg synes faktisk, det er meget fedt.

To spørgsmål:
Nogen der kender til en Barbour-outlet?
Er det rigtigt, at Agronom Berg også er med på bølgen?

Andreasfrb sagde ...

Ringer i når det er en morgentur i skoven for at drikke brændevin?

Men jo jeg er ved at anlægge en dunk der kan retfærdiggøre tøjet.