torsdag den 15. december 2011

Tillykke da - til os selv!

Lige om lidt er det fem år siden, at en prægtig mand skrev de to første indlæg på nærværende blog. Det gjorde han klogt i. Også selvom de handlede om "en hemmelig svensker", der - da denne blev afsløret som Luffe Persson -fik skudsmålet "det er kvalivare det her grabbs".

Hvor GF'sk.

Nåmmen, så har vi jo ligesom halvrund fødselsdag, og da beskedenhed ligger også meget fjernt, forventer vi selvfølgelig både lykønskninger og gaver til bordet på denne festdag.

Derfor en lille ønskeseddel, og så det bare med at sende afsted. PostDanmark bringer vist stadig ud på Vesterbro.

- Kærligere tosser på stadion (skift marcherepulveret ud med ecstasy, krammere ikke lammere, etc.)
- Et års forbrug af Ratzteputz
- Flere stjerner på trøjen
- Peter Graulund-kaffekop fra fanshoppen. (læser I med på moderskibet?)
- Skulderpuder i Staffs målmandsuniform (og sådan nogle tegninger af mavemuskler på mavsen, så Morten Olsen kan se, at han er en stor dreng).
- Særregler for Kasper Povlsen, så han ikke behøver at spille med skinner. Han er den nye Lerby.
- Et nyt træningsanlæg, som IKKE ligger på en indianerkirkegård.
- En kalender med Kniven, der flexer indsmurt i øko-rapsolie. Og at de laver en tilsvarende med Ulvefar henne i Herning.
- JUSTICE FOR NOCKO!
- Gladere dage i abeburet.
- At Christer George kommer hjem. I det mindste bare til fejringen af sølvet og kval-kampene til CL.

Sendes til:
Vesterbro Hardcore AGF
c/o Mathias Buch Jensen
Eskildsgade 40, 3.
1657 København V.

18 kommentarer:

Frej sagde ...

jamen så vil jeg da være den første.

Tillykke lille femårige ven.

Anonym sagde ...

Tillykke med bloggen. Den har været fundamentet i mine AGF-nyheder!

Simon

Andreasfrb sagde ...

Tillykke for den da osse.

Der følger sgu også en sang med, med jeres forkærlighed til navnet Bente og eurobas så passer sang jo perfekt.

http://www.youtube.com/watch?v=yoTzDkIf2Aw

mabee sagde ...

Tillykke - Ratzepus må tilgives din unge alder. Du mente selvfølgelig Arnbitter (fra Aarhus ik'å)

jens sagde ...

I er kun 17 indlæj fra ikke at ha leveret den ringeste præstation foreverever. Det ka nåes endnu.

Men hey. Alt det er jo ligemeget, fordi vi kommer her fordi vi holder så meget af jer. Tillykke for sadan.

Osse en sang herfra. Den sku være go nok, den er fremført til ære for jer

TifosoTom sagde ...

Har I spurgt om lov til at fylde år og er det ikke bare fordi I vil føle jer hippe med de gamle drenge ude på Fredensvang?
(Der skulle jo nødig gå Føtex/Superbrugsen/Elgiganten føs´da i det der)

Jesper sagde ...

@TifosiTom: Spurgt om lov? Hos hvem? Hvornår? I Føtex? Forvirring, der er.
@jens: Pas lige på de ømme tæer, ikk'? Vi ve' godt det, men husk, at kvantitet og kvalitet ikke altid rimer. Eller ok - det rimer, men du forstår. Det ved jeg, du gør.

Søren T sagde ...

Tillyk' me'd!

"Først skal træet spises, siden skal det vises".

Mener han det på samme måde som Lars?
http://sporten-dyn.tv2.dk/fodbold/article.php/id-38406407:se-lars-jacobsens-grimme-smshævn.html

Du' da vammel Jimmy...

solarex sagde ...

Hip hip. Med ønsket om endnu mange år.

PS. I kan sgu få et gavekort til Isted Grill.

Glædelig jul på Vesterbro.

Bademesteren sagde ...

Jeg vil være med!
Jeg gratulerer med fødselsdagen, min kære buddy!
Du har de bedste og mest cremede nyheder..
Og citerer fra sangen nedenfor: ,,Jeg ka li dig ja det ka jeg, jeg ska gi dig ja jeg skal!"

http://www.youtube.com/watch?v=F41yvMmbPOM

VHA længe leve!

Det bedste fra Bademesteren

Don Tapa sagde ...

5 år lyder ikke af meget (og dog..) men når man har været med siden Olof blev offentliggjort så har man en vis historie.

Jeg ved ikke om det er herinde jeg får mine nyheder fra, men det er uden tvivl her - lige her - jeg får min fanatisme fra. Og dén både lever, består og slår ind imellem ned som et lyn herinde.

Tillykke!

TifosoTom sagde ...

@Jesper
Der går jo rygter om i 8000 C at folk som Martino, Berg og Alte vitterligt ER lige så gamle som de nævnte virksomheder der jo har kvartals føs´da´
Men jeg ka leve med det og må sgu nok hellere overgive mig, sende lidt man-love, et kram og en high five og afs(l)utte med at ønske "Godt Gået!!!"

jens sagde ...

@Jesper
One Love J-Kid. One Lårve.

Laust, aka, Defaistisk fraktion Brønshøj sagde ...

Kære VHA.
Teløg med årene der gik - må I for altid brænde med den modne fanatismes fatalistiske ild.
Som en evigt ukendt, sarkastisk variabel er I mit safe house, når Benny brænder straffe, Eriktionen jagter damer i Mejlgade og Skipperen først åbner en time før kampstart.
Long may you run...
@jesper: Katkom. Hundgå?

Andreas Mikkelsen sagde ...

Andreasfrb, den der sang er lige på kornet. Engang var vi så skide fine på den og hørte kun det aller fineste, vi kunne opdrive.

Sådan er det ved gud ikke mere. Det der kan sagtens få mig på dansegulvet på sådan en mandag formiddag på kontoret.

Bedre sent end aldrig... sagde ...

Beklager den sene fødselsdagshilsen, men jeg har været på hemmelig operation til Grønland (http://www.dr.dk/dolph/spil.asp) for at indhente en personlig fødselsdagshilsen fra flodhesten Dolph: http://www.dr.dk/dolph/dolphsvada/svadamaskinen.asp?soundsToLoad=40_23_20_27_33_39_37_5_8&typeOf=receiver&userName=VHA%20f%C3%B8dselsdagshilsen

Bedre sent... sagde ...

Fungerer de her Html-koder mon?

http://www.dr.dk/dolph/dolphsvada/svadamaskinen.asp?soundsToLoad=40_23_20_27_33_39_37_5_8&typeOf=receiver&userName=VHA%20f%C3%B8dselsdagshilsen

Hvis ikke, så undskyld, undskyld og undskyld...

Mathias sagde ...

@Bedre sent....: Det fungerer. Og tak!