mandag den 23. april 2012

Farveløse Graulund

Kære AGF-merchandise-butik-med-et-stort-udvalg-af-artikler-kun-voksne-mænd-med-dårlig-smag-bruger-penge-på, Jeg har fået et krus. Det er jeg glad for. Det holder min kaffe varm, og så er der et billede af Graulund på det.

Han ligner lidt en animation fra et computerspil, og det er egentlig cool nok. Kruset koster 80 kr., det hedder "Krus Graulund", og I lover, at "Kruset er hvidt m. hank og tåler maskinopvask". Det lever I næsten op til.

Krus? Tjek! Hvidt? Tjek! Hank? Tjek! Tåler maskinopvask? Negativ!


Graulund er i hvert fald falmet gevaldigt efter ti ture i maskinen. Han ser helt sløret ud, og min kaffe er også begyndt at smage underligt. Det bekymrer mig - og rejser en række spørgsmål.

1. Er sjælen forsvundet fra kruset?
2. I bekræftende fald: forklarer det den point- og spillemæssige nedtur i foråret?
3. Betyder "tåler maskinopvask", at kruset godt kan klare en tur i maskinen uden at gå i stykker, men at I frasiger jer ethvert ansvar for trykket?
4. "Maskinopvask" betyder opvaskemaskine ik'?

KH Mathias/VHA

2 kommentarer:

Jesper sagde ...

Jeg er ikke sikker på, at "maskinopvask" betyder opvaskemaskine. Det er på en måde to forskellige ord. Proces- og produkt'ish problemstilling.

Det bliver spændende at se svaret. Spændende!

TifosoTom sagde ...

Har det hjulpet på smagen af kaffen at #11 har forlænget?