fredag den 4. maj 2007

6 kommentarer:

Andreas sagde ...

Der er noget fængslende ved det her indlæg, som åbenbart har en skjult titel, der hedder Da Beach Boys kiggede forbi. Hvad er det med Beach Boys? Og hvorfor er indlægget så kortfattet?

Jeg er spændt på opfølgeren til den her interessante teaser...

Anonym sagde ...

Hvor er den skjulte titel?

Skal man være beboer for at kunne se den? Eller skal man kunne HTML?

Det virker så eksklusivt.

Alternativt kan det være at Papa Doc bare havde kigget lidt dybt i flasken med Gajol og kom til at skyde med tomme indlæg!?

Mathias sagde ...

Deres Miami-udsendte melder alt vel - desværre bliver der for lidt tid i selskab med The Flask her i Amerikas land, så den kan ikke bebrejdes miseren.

Næ, der er såmænd en lille ferieblog kørende, og da en af destinationerne var Key West, postede jeg en video med Beach Boys ("Kokomo" - daaaaijligt), hvor de synger om 'The Keys', som det så smukt hedder.

Mathias sagde ...

... og jeg kom så til at sende den til VHA i stedet for til feriebloggen...

Andreas sagde ...

Kom til? Jeg ville da gerne have haft et par minutter med Beach Boys.

Kalle sagde ...

Kokomo, blender.com kalder det et af verdens dårligste numre, jeg er ikke enig. Kom nu bare med Mike Love og co's ode til sweet 80'es living!