fredag den 17. december 2010

Den store køre/juletråd. Hvem gør hvad?

Det er så moderne det der carpooling. Det der med at man kører sammen og sparer på benzinen, drikker en øl og kommenterer på hvor yndigt Fyn egentlig er. Alt imens man farer forbi på deres motorvej og egentlig mest glæder sig til man rammer Middelfart.

Selv har jeg købt en pladsbillet til toget den 23. og 26. Stillekupe, det er lige mig. Jeg læser Proust og drikker Dubonet imens. Men sådan er vi så forskellige.

Hvad med jer? Skal i til Århus i julen? Hvordan kommer i derover og hvor støder man nemmest ind i Jimmy Høyer Lille Juleaften?

6 kommentarer:

Mathias sagde ...

Retur fra Kolding til København den 27. - uden familie = Lommelærke og FamilieJournalen.

Join the joyride!

Søren HC sagde ...

Det siges - som man siger i Bertelsen på Caminoen - at Jimmy Høyer vil læse højt af Peters Jul på Viby Bibliotek og dernæst i Storcenter Nord.

Glædelig jul - om man så tror på jesusbarnet eller ej: http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=13644

Anonym sagde ...

Kører "hjem" til Aarhus d. 22. december med mutti, der har et ærinde i hovedstaden. Tilbageturen bliver i IC-lyn, stillekupé naturligvis!

Andreas Mikkelsen sagde ...

Kalle, det her er fandeme en fed service, og det mener jeg.

Nu kan jeg f.eks. vælge, om jeg vil satse på at køre sammen med Anonym og Anonyms mor d. 22., eller om jeg hellere vil gøre noget helt andet.

Jeg kender Anonym, men jeg er lidt usikker på hans mor. Man hører jo både det ene og det andet.

Kaysen sagde ...

Nogen som ved om Glögglich stadig er den ultimative homecoming fest, og hvor det går ned i år?

Kaysen sagde ...

Glemte lige. Har en plads mellem to barnesæder mod Århus d. 22. dec. Går kun an hvis man har en røv, som kan være på et A4 ark (du bedes teste dette hjemmefra på forhånd)