søndag den 12. december 2010

Mere skør sæson

For en måneds tid siden skrev den berygtede AGF-troll Leroy et rygte om, at HB Køges Simon Makienok. Udover at have et efternavn, der gør os virkelig sushi-sultne, er han angriber, 20 år og sikkert en fin fyr. Hvad ved vi.

Nå, men denne gang er det bold.dk, der melder om interessen for starutten, så nu tager vi den med her.

Derudover: Casper Sloth til Heerenveen. Eller: de er interesseret. Det er vi også. Mest i hvorfor de skulle være det? Nå, det skriver agffan.dk nok videre på en dag.

Stadig ingen afklaring på Kresten Pikhår (LEJESVEND!), stadig ikke noget nyt om, hvordan Tommy Bechmann har indrettet sit hus i Egå - og stadig ikke noget nyt om, hvorvidt det faktisk er Lucena, der gemmer sig inde i Droopy.

10 kommentarer:

Andreas Mikkelsen sagde ...

Er du seriøs med det der om, hvorfor Herenveen skulle være interesserede i Slothinho? Seriøst?

Jeg er mere interesseret i, hvorfor han ikke har fået endnu mere spilletid, end han faktisk har. Og hvorfor vi åbenbart er på jagt efter en ny central midtbanespiller.

Det sidste har jeg så måske svaret på, hvis Brian Stone i et stykke tid har snakket med Herenveen om et salg af Sloth, hvilket efterlader plads i både budget og på banen til en FCK-kaptajn uden job.

Kalle sagde ...

Det med den centrale midtbane hænger nok også sammen med at Benny Fejlrate 50% snart skal ud af vagten. Videre til Mexico. Acapulco mere præcist. Og gå loco.

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jamen, jeg er helt med på, at Benny-salget forlængst er regnet ind i budgetterne.

Jeg spekulerer bare over, om der derudover er ved at blive et hul centralt, fordi Sloth i længere tid har haft kurs mod et vinterskifte til Holland.

Altså to centrale typer ud, én ind. Men så er der lige den der med, at Høegh åbenbart også skal erstattes, selvom Berg er kommet til. Rygterne om (forholdsvis) unge afløsere lever i hvert fald fint videre med ham Makienok som det friskeste bud.

Søren T sagde ...

Slutty doesn't know, men tror ikk, han ryger nogen steder. Han har jo også før spillet lidt på toppen. Dvs.at vi i Slut + B(j)erg har to halve angribere, hvilket svarer til 60xHøegh. Kan I følge mig?

Selvom Benny ikke er større end en pibe tobak for en skilling, er han stadig en pibe tobak med en stor tilstedeværelse. Ergo bliver der masser af plads til hr. Pikhår. Ja, han kan faktisk få hele bane 7 for sig selv...altså når Jørn Martin ikk skal slå græs.

Nogen der ved, om Krabbe får sin kontrakt forlænget?

j-kid sagde ...

Peter Sørensen har tidligere luftet lidt skuffelse over Sloth. Drengen har vel bare haft en mindre formdyk i efteråret eller haft en periode med forvirring indendørs, som nu teenagere har en gang imellem.

Selvom Brian i reglen er pavestolt når han går og laver handler i et dødt, europæiske marked, mener jeg ikke han har grund til decideret at være det ved eventuel Herenveensalg. De plejer at komme tilbage igen, efter et stop dér. Til en anden klub, og bedre.

Om halvandet år, kan jeg ikke se ret meget mere end højst 2 af de nuværende midtmidtere rende stadigvæk rundt på Fredensvang. Inkl. Sloth.

Mobningen af Hjalte forstår jeg ikke.

Kalle sagde ...

JKid-----

HVAD ER DET DU IKK FORSTÅR? HAN KNEPPER MED SINE MØDRE!!

(skubber til J Kid off camera)

Søren T sagde ...

Jeg forstår heller ikke mobningen, men jeg hopper med på vognen, for ikke at føle mig udenfor. Desuden kan jeg godt lide navnet Kresten Pikhår, og så er det jo ikke mobning...

solarex sagde ...

Hvornår vender VHA tilbage med betragtninger om kulinariske oplevelser i Distrikt V. Helt ærligt!

Mathias sagde ...

Vi er holdt op med at spise. Ude som hjemme.

solarex sagde ...

Ja, jeg skulle lige til at sige, at du burde smide nogle kilo.