fredag den 3. december 2010

Fjollesæsonen

Inden der går snaps i den, så lad os lige bringe fjollesæsonen i spil.
Rygterne svirrer jo i det små, og vi svirrer gerne med, for vi er nogle svirre-typer. Er vi.

Den Fortabte Søn fra Hobronx skal vel ikke have meget mere end en busbillet og et kollegieværelse, sådan som han bejler til endnu en tur i den hvide trøje. Interessen er jo så officiel, at det ikke er rigtig fjol.

Søren Berg har været nævnt og seneste bud på "min kæreste vil gerne hjem til Aarhus så jeg skifter til AGF" er Kresten Pikhår(d). Sidstnævnte burde - med sin absolut manglende spilletid - være til at tale med, og når han er god, er han god. Spørgsmålet er så, om Hjalte bærer nag, fordi vi kalder ham det-der-med-håret?

Hvis, så UNDSKYLD! Det var for sjov, ik'.

Hva' siger du til det? Hvad mangler vi? Hvem skal ud - og ind (som man siger)?

@Kalle: Hvilke svenskere med mærkelige navne kan du hive op af muleposen?

8 kommentarer:

Laust sagde ...

Vigtigste: ny forsvarsgeneral ELLER ny målmand. Forstå mig nu ret, bandidos: Jeg ælsker staff. Ikke mindst halvnøgen i badet, som da han reklamerede for en bruser i kampprogrammet. Og både Arturo, AK27 og howar-yu-doing samt DanT står mit hjerte nær. Men opdækningen på dødbolde sender os direkte tilbage i 1. division, hvis ikke vi gør noget. Og jo, vi rykker op, så fuck hybris.

Kalle sagde ...

Laust, jeg kan li det du siger. Du spiller hardball, med et følsomt, ja næsten, homoerotisk touch. Staff i badet? Det er et billede jeg ikke vil genkalde på min nethinde for ofte.

Sangen om den nye målmand er dog sunget før og jeg tvivler på at der kommer til at ske noget der. Desværre. Og jeg tvivler på at man vil købe en midterforsvarer. Vi er allerede nogenlunde besat på den plads. De må simpelthen lære det med de dødbolde.

Kresten Puk-Ell-hår er en lejesvend som kun vil hæve penge. Han elsker ikke klubben. Og det er ikke kun fordi han ikke har spillet der før, men måske snarere fordi han ikke kender klubben. Forbandede lejesvende hele bundtet. Dem der kommer til klubben uden at ELSKE den.

Har ham også mistænkt for at være albino, men det er en helt anden og langt mere dyster diskussion.

Lauersen sagde ...

Tommy Bechmann har 400 tønder land ude i Egå som bare venter på en GF-kontrakt og et parcelhus

19 æsker for Esbjerg i 2004 - der har godt nok været en del skader, 2. bundesligabænkevarmer og sauerkraut siden da, men jeg tror på ham

Søren HC sagde ...

@ Lauersen: Jeg har hørt, at det stykke land ude på fedet er en del af et sign on fee. Så han skal nok indfinde sig ude på Fredensvang, hvis han vil ha' bygget det hus.

Kalle sagde ...

@Søren xxxXXHardCoreXXxxx

Det er noget endog meget potent sladder. Kan du gi os noget mere good stuff? Du behøver ikke at opgive din DeepThroat, vi værdsætter pressefriheden her, men kan du ikke stikke os en luns kød mere?

Kalle sagde ...

Og nå ja, en kilde tæt på mig, det vil sige en svensk Deep Throat, har brummet længe og lystigt om en svensk spiller med et forunderlig jul'et navn.

TOBIAS GRAHN!

Ej, det er gas, men kunne det ikke være spass? Ku. Det. Ikk.

Søren Hard Core sagde ...

@ Kalle: Nej, det kunne ikke være spas. Det er blot spekulationer og berettiger knapt nok til sladder. Jeg tænker blot højt i alternative sign on fees i en presse likviditet. Jeg mener: de grunde der ude på Fedet jo altid vil være i høj kurs.

Det er jo derfor, at Ibi Støvring har købt en grund til hende og Tobias' afkom...

Søren G sagde ...

Det blev så Søren Berg. Rimelig GF'sk makker. Gammel. Men er han hidsig nok?