onsdag den 5. januar 2011

Kresten

Den havde jo ulmet et stykke tid. Og mon ikke vi alle vil komme til at elske den krøllede førsteelsker før eller siden. Og mon ikke det betyder at Benny snart forsvinder til Mexico eller den russiske 2. division eller noget tredje eksotisk. Denne signatur mener at Benny har været lidt af en sjuskedorthe på det sidste, så det er helt fair at han finder varmere himmelstrøg. Han vil altid ha plads i mit/vore hjerter.

Nuvel, det handler om Kresten det her. Velkommen!

8 kommentarer:

Tore sagde ...

Vi elsker allesammen Hjalte Hjalte Hjalte Underbid

Kalle sagde ...

...men han er også en hovski-snovski kjøwenhavnersnude. Det må vi ALDRIG glemme.

Mathias sagde ...

Og en LEJESVEND! Med tryk på SVEND!

Laust sagde ...

Apropos svend, ville jeg egentligt gerne have set Svend Auken som boks-monster. Århus-dreng med højde, drøjde og temperament til at gøre sig. Dog med en erkendt tendens til at snuble på målstregen... Undskyld denne afsporing, datteren har brækket mit næsebrusk, så jeg er lidt desorienteret i dag.

Kaysen sagde ...

Men han har dog trods alt valgt en ungmø fra smilets by. Så han skal nok få lært at sige "GF i hjartet", og "graje" når oprykingen glipper, ikk å.

Suninho sagde ...

Kresten Pikhår skal nok blive en succes, han er tilpas simpel i sin fodboldforståelse til at bringe AGF mod gamle dyder som dem man så hos Tøffe, Rieper, Thomsen og alle de andre store GF-teknikere...

Personligt håber jeg Benny ryger videre asap, da alle hans fes'ne hælafleveringer ikke rigtig udmønter sig i noget brugbart og jeg ville bytte ham for en Johnny Thomsen-type anyday (eller Kresten Pikhår for den sags skyld) !

Jesper sagde ...

Sådan, Suninho - det er sgu old school GF-analyse as we like'em.
Jeg synes i øvrigt, det efterhånden er sjældent, at jeg er så heldig at løbe ind i dig på byens populære caféer. Er du blevet for fin til bodegaen i Stavtrup, mayn?

Suninho sagde ...

Aldrig ... Jeg tager imod en Ceres og en Arne i stavtrup og omegn any day !

Hva m den herre, husker du at smide bukserne på køl i ny og næ .... ? :)