tirsdag den 8. februar 2011

Fa$hion Files

Kære Peter,

Hvad går du og river i for øjeblikket? Er det noget med vintertræning og et enkelt besøg hos VON DUTCH for lige at checke det seneste gear? Mads Christensen, Jim Lyngvild og undertegnede er enige om at der er noget helt galt med dig for tiden. Først var det din sixpence, som fik dig til at fremstå som en skidt karakter straight ud af en Dickens bog og nu denne hue som vel nærmest er stjålet fra Brombærhavens Blå Stue udflugt af 2009.

Prøv lige at checke dig selv, førend du wrecker dig selv. Som de unge siger.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er en protest i mod DRs nye kristne formålsparagraf.

Søren HC sagde ...

Nå, der var min søns hue. Nå ja, hva fanden. Den går til et ædelt formål og dækker et endnu mere ædelt hår.

Anonym sagde ...

Nej, det er fordi Peter G træner i at blive skyggekriger. En samurai kriger uden navn og ære, der slår ihjel for højest bydende. Noget han har lært at Phillipin ninjaen Lucy som også er set med skyggekrigerens shinobi headset.

Det smarte er at Peter Sørensen så kan fjernstyre hans små ninjaer med hemelige hypnotiske beskeder i deres skjulte headset uden nogen lægger mærke til det :P

Fuck nu blir de nødt til at dræbe mig fordi jeg røbede den hemmelige AGF ninja sekt som også består af små fovirrede teenagere på speed, med underlige ultra vikinge navne.

Kalle sagde ...

Ninjaer og vikinger. Anonym, det er nogle vægtige punkter, som må være fremkommet under indtagelse af nogle seriøse stimulanser.

Anonym sagde ...

Seriøse stimulanser eller bare dårlig kaffe!

Jesper sagde ...

Jeg har meget svært ved at rumme det her (altså ikke det med ninjaerne, for det er noget, jeg ikke bare har tænkt over længe - det er noget, jeg har vidst længe). Men altså; jeg kan ikke lide det, jeg ser, Kalle. Altså det, du skriver, Kalle. For du skal vide, at jeg netop i disse dage går rundt og tænker på Peter hele tiden. Han er i mine tanker konstant. Måske er det fodboldsulten, der nager. Måske var det bare det super tynde interview i Tipsbladet i sidste uge, som alligevel bare lige viste mig den bløde Peter, hvis ene tvilling sparker til fjernbetjeninger. Vi taler moderne mand, der sparker bold og driver familie på fornemmeste vis. En hædersmand. Og en ninjahædersmand, oven i hatten.

Sådan én skal man altså italesætte pænt, du.

jens sagde ...

Dennis the menace ringede, Peter. Han vil gerne ha sin hue tilbage. For det ér hans. Han glemt' den. Da han sku ned og ta Graz med Sturm.

Og så ringede Mike Jensen til dig, Uffe Buchard. Han glemt si.....vil gerne ha sine tr.......ej glem det.

8900Kbh sagde ...

Man kan se han glæder sig til foråret, så stråhatten kan komme frem igen ;-)