mandag den 21. februar 2011

Køb, for helvede!



Nemlig.

2 kommentarer:

Peder Vendelbo Mikkelsen sagde ...

Jeg vil lige pege lommelampen hen på dette fra starten af august 2010:

http://www.bold.dk/nyt/Waltorp-Spaendende-projekt-i-AB

"- Jeg har halvandet år endnu. Der er ingen tvivl om, at jeg har ambitioner om noget større end 1. division. Men som markedet og min personlige situation er nu, så kan det ikke rigtig lade sig gøre, siger Waltorp til bold.dk.
Selvom han er på kontrakt i AB, så forventer han at kunne skifte kvit og frit, hvis det rigtige tilbud mod forventning skulle dukke op.

- AB har selvfølgelig skullet minimere deres omkostninger på spillerbudgettet, og det indebærer, at os spillere, der også var tiltænkt en plads på holdet, hvis vi var rykket i Superligaen har fået kontrakter derefter. Så kan man finde noget fornuftigt et andet sted, så ser AB gerne, at udgiften bliver minimeret"

Hvis nu Steffen skal udvide hans horisont til sommer med lidt udenlands-bold, så kunne det da passe fint ind med Waltorp og tilmed billigt.

Jeg må indrømme at jeg undrede mig en del over at Waltorp ikke skiftede i sommertransfervinduet, han er jo tæt på at sige at han næsten vil betale for at komme hen et sted hvor man har lidt flere ambitioner.

je... sagde ...

Lindsay Vonn?