fredag den 8. juli 2011

Tyk eller tynd?



Hvis vi skulle kommentere på alle de spillere, der rygtes til klubben, ville vi få travlt. Ikke desto mindre er oplysningerne om Lange Larsen lidt spændende, eftersom Kniven har erkendt, at der kigges på angribere, ligesom det forhold, at Larsen er bygget af glas og æggeskaller, tyder på et prædestineret forhold til AGF.

Hvad siger I til det, homies - Pølsehorn eller Bønnestagen (og så ser vi lige bort fra det faktum, at der ikke er penge til nogen af dem. Altså i betydningen "rigtige penge" og "have råd")?

Og hvad med Sushi-Simon? Hva hva?

16 kommentarer:

RaffBone sagde ...

Fornuften siger Duncan. Han har alderen og skadesfrekvensen med sig i forhold til Larsen.

... Men der altså et eller andet spændede med ham Larsen. Der er noget nyt og uprøvet internazionales famous over ham. Men selvfølgelig bliver han skadet så snart han hilser på spøgelserne på Fredensvang.

GF Karma sagde ...

Det er vel ligegyldigt om det er Larsen eller Dunken, der er til genoptræning, sådan rent sportsligt.
Jeg vil ud fra et økonomisk synspunkt nok mene at der er færre penge spildt på en langtidsskadet Larsen end en langtidsskadet Dunk.

Frej sagde ...

Jeg tænker hvad sker der, det er jo rent: "BSN vandre gennem sahara har intet vand i flasken og pludselig ligger han der pølsehornet men ak, det var en luftspejling....men så sker det igen, Lange-Larsen ......."

Jeg siger tjek hvis vi kan. Larsen er den hest jeg helst vil ridde på her, men fuck it doven eller ej, har ikke spillet i lang tid eller ej - begge spillere vil være en markant forstærkning til vores nuværende trup længere er den ikke. Men jeg frygter ærligtalt at det er fandrømme der har spredt sig til tabloidpressen.

Anonym sagde ...

Tænker hvor meget skal hans nuværende løn på 12 mio om året divideres med for at det der moderskib kan betale hans løn...og skader..., tjaa, mon ikke også Hjalte mangler en at lege med ved den enarmede?

Ceres sagde ...

Der er blevet skrevet stolpe op og stolpe ned om skadesfrekvenser, men i den sammenhæng er fakta, at Duncan har været lige så skadesramt som Larsen, der dog har stået i skyggen af André-Pierre Gignac, der lige havde sit livs sæson i klubben i 2008/09 som ligatopscorer med 24 mål, hvilket var 7 mere end Karim Benzema den sæson...

Derfor har Larsen også varmet bænken en hel del og måtte udlejes til først Duisburg, hvor han egentligt klarede sig pænt, og senere Feyenoord, hvor historien så gentog sig, da Larsen her kom til at stå i skyggen af kometen Luc Castaignos, som gik mål-amok i den hollandske liga for Feyenoord, da Larsen skulle bide sig fast på holdet.

Altså er det ikke skaderne der har været hovedproblemet for Larsen de seneste pår år, men jeg vil alligevel hellere se Duncan i AGF, da man her ved 100%, hvad man får for pengene, hvilket er mindre sikkert, når det gælder lange Larsen.
.

jens sagde ...

Frit fra hukommelsen forholder det sig vel som oftest sådan at det er spillere med et skadesmæssigt uplettet generalieblad, som ser kurven knække når de ankommer til Fredensvang. Den er lang den liste.

Issorenlarseninjured.dk. Ja ja, ha ha. Og den gruppe tilhører han åbenlyst ikke.

Hvornår har vi sidst købt en notorisk skadet spiller som fortsatte sine uheldigheder efterfølgende?

Jeg spørger ikke retorisk, jeg spørger fordi jeg ikke kan huske det.

Jeg er tryg ved Larsen.

jens sagde ...

På en måde, er jeg osse tryg ved Duncan.

Horekim sagde ...

Pølsehornet hører til i AGF. AGF er dejen rundt om Duncans pølse! Folk med pølsen på rette sted, kan man ikke få for mange af

Jesper sagde ...

Ligesom de rette folk på pølsen heller ikke er at kimse ad. Men det er jo straks en anden sag.

@jens: Jeg tror, jeg er lidt forelsket i dig. Platonisk, forstås, da jeg er lykkeligt gift med en ret smuk kvinde, men dit vid. Dit vid, mand, og det lille j. Det rører noget i mig.

Når det er sagt, forstår jeg ikke så meget af dit input i denne tråd. Måske er det bare mig - og måske har du drukket en lille smule?

jens sagde ...

He he, my foot Jesper. Smigret, men jeg har osse en anden. Slags i tankerne. Den dag I lancerer den store præsentér dig selv tråd, den dag ska jeg vist noget andet. Tættere kommer vi nok ikke på det versal.

Der var ingenting alkohol impliceret i mit indlæg. Tror bare det var drevet af irritation over at man altid skal ævle om nyansatte spilleres kommende knæskader og den slags. Det er muligvis en slags fakta, men det begynder osse at blive en smule trivielt.

Det jeg prøvede at sige, var det som en af mine personlige yndlingsskribenter (lige ved siden af dig Jesper, naturligvis og alle I andre rødder) Ceres skrev 2 min inden i pænt mere velformuleret sprog.

Kalle sagde ...

Jeg slutter op om jens. Ceres kan man sjældent få nok af. Og hvis nu, og det er bare et hvis, jeg havde en venindebog, så ved jeg godt hvem der først skulle skrive i den.

L S
VEL TØS
V D

Christo sagde ...

Vi skal da totalt bare have dem begge to! Dunken som starter, Larsen som indskifter, hvor han er bedst, det ved alle. Det kommer jo heller ikke af sig selv, hvis vi skal leve op til tidligere tiders underskud.

OT: Er det ikke smukt at Dante er draget til Ravenna, hvor han ligger begravet, Dante den ældre?
Burde det ikke fejres med opskriften på en norditaliensk egnsret eller noget?

Kalle sagde ...

@Christo

Jeg hylder din bonusinfo om Dante, men Dan T er simpelthen ikke populær nok på stenbroen til en hyldest af de proportioner.

Christo sagde ...

Det er fair nok. Dan med knæet blev hyldet - og hypet(?) - vel rigeligt dengang.

Venter i stedet i spænding på om det bliver Sydsjællandsk sushi eller bare en lang lun sjællænder til eftermiddagskaffen...

Christo sagde ...

Eller Pølsehårner, naturligvis. Drømmen om Dunken er ikke død. Endnu.

Kalle sagde ...

@Christo

Det blev en kjøwenhawner. Og det er fint. Tror vi venter med pølsehornet indtil han en dag får hår på makrellen og bliver voksen. Og moden og den slags.