lørdag den 13. oktober 2012

Muligheder, folks!

Ja, det er tunge dage. Men heldigvis sker der også gode ting derude i den virkelige verden og i øvrigt også i Herning.

Fx kan man få fingre i Glen. Jeps - the real deal: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=10171&mode=laes_nyhed&topID

Hvis der er opbakning, køber vi ham sgu. Og husk, at dem, der betaler festen, også bestemmer musikken, og Glen har i øvrigt tidligere vist sig villig til at gøre meget ydmygende ting i fuld offentlighed.

Er I freshe, som man måske ville sige, hvis man ikke var så god til sprog?

5 kommentarer:

mabee sagde ...

Oh jæs!

mabee sagde ...

Oh jæs!

TifosoTom sagde ...

Jeg påberåber mig retten til at lade være og drikke pengene op. Samtlige 7 kr jeg havde tænkt mig at kaste i den midtjyske gylletank.
Prost!

GFkarma sagde ...

jeg gir gerne et par hundrede eller 3.

The RealDeal sagde ...

Der kan gå 500 i kassen fra 8362 Hørning!