fredag den 5. oktober 2007

Flæskeinferno 2007 - nu med nyt tidspunkt!

Selvom det jo nok ikke burde være mig der oprettede denne tråd, så må jeg erkende det, det er lissom juleaften, og jeg kan ikke vente længere. Dette er en reminder om, at det er på mandag klokken 18.00 at det store flæskeinferno finder sted.

Stedet hedder Grill Isted Grill og regelmæssige læsere af denne blog vil vide, at den er et højt agtet spisested for den hårde kerne af tifosis på 1657.

Emner der vil diskuteres:

*Hvad Martin Pedersens problem egentlig er. Seriøst, der er mavesårspotentiale.

*Rade Pricas frisør

*Lynges livretter. Bæltet strammer.

Og meget meget mere. Mød op. Det bliver vildt.

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Good damn, vi ses på Grill Isted Grill!!

Mathias sagde ...

Jeg var lige på Li's Gril på Hans Knudsens Plads på Øbro i går (research til en lille artikel).

Der bed jeg en gang i flæsket for bare at konstatere, at Isted Grills er tifold bedre.

Jøsses, hvor jeg glæder mig til at hapse den gris, spise den kartoffel, drikke den passion.

Nu har jeg også sørget for at Jonas har råd til fritterne. En 100 las hos Danske Spil på GF sejr.

"Fantastiske Mandag", som ham den irriterende Buttenschön synger.

Anonym sagde ...

18.20!?!?! .. Så er der sgu heller ikke tid til mere end lige at tygge af munden, inden det hedder "træmme"pladsen på skipper.

Kalle sagde ...

Skal vi sige ved 18 tiden så? Jeg forstår ikke hvordan de gør den genstegte gris så fantastisk juicy!

Anonym sagde ...

Jeg er klar kl. 18, hvad siger Mathias .... og svaret på Karls spørgsmål må være: "Smør på pumpe"

Mathias sagde ...

Klokken 18 that is. Retter du det i indlægget, Kalle? Der skulle nødigt være fraktionsmedlemmer, der misser den på mange måder gyldne begivenhed med 20 minutter.

Må jeg i øvrigt ikke tilføje et punkt til dagsordenen? Det tror jeg. Den mandlige halvdel af Isted Grills ejerkreds har også noget funky hår. Samme frisør som Prica er spørgsmålet?

En misundelsesværdig størrelse.

Kalle sagde ...

Done. Jeg tror på et massivt rykind. Folket vil ha flæsk + 3 point!

Andreas sagde ...

Et par timer til pig off, eller hvad det nu hedder, hvad man end laver i timen op til kick off.

Jeg prøvesmagte lige sandwichen lørdag nat som indledningen på en urimelig hårdnakket gang tømmermænd. Men nu er jeg sandt for dyden tilbage, og jeg glæder mig.

Dog en smule bekymret efter læsning af Århus-aviserne. Dembele virker ikke helt sikker i PR-faget med sin noget svingende attitude og kritik af træningstilstanden på Fredensvang. Får de for lidt ud af tiden derude? Er det der de noget magre resultater stammer fra?

Men måske er bekymringerne forbi om få timer? Tre point vil gøre en verden til forskel - og betyde et gedigent avancement væk fra bundpladsen. Hmmmmmm.

Kalle sagde ...

....men Andreas, det kan vel ikke komme bag på dig at The Killer ikke ligefrem er en glat PR ål? I så fald har han ikke ramt plet hidtils.

Han er kun med til vinter, hvor Morten Beck Andersen er klar. Trust me.