onsdag den 31. oktober 2007

Højspænding på Skipper i aften?

I aften har drengene i hvidt alle tiders mulighed for at slå smutvej til berømmelsen i de europæiske turneringer. FC Midtjylland er endnu hårdere plaget af skader end vi selv er, og så lader den midtjyske fodboldbutik i øvrigt til at være inde i en spillemæssig træthedsperiode.

Jeg bliver ikke synderligt overrasket over en sejr i aften, og jeg regner med at kigge med fra en af de fineste pladser på Skipper, når slaget sættes i gang.

Kampen starter kl. 18.30, og kunne meget passende følges op med et lille let måltid på Konya Doll eller et af kvarterets andre fine spisesteder.

God kamp og velbekomme herfra.

6 kommentarer:

Kalle sagde ...

Jeg tror vores ven Vester banker et par dåser som tak for supporten i Vanløse..

Kalle sagde ...

Latterligt tam indsats. Lejesvende hele banden.

Anonym sagde ...

Håber ikke de hæver løn efter den indsats.

Forstår ikke pokalen skal være sådan en gang toto cup-bold. Det er kraftedme vigtigt at gå videre og der var en gylden mulighed mod et uskarpt FCM-hold spækket med reserver.

Nu ligger FCM og BIF lunt i svinget til at få en EC-plads via pokalen.

Kalle sagde ...

Og skal Syberg ikke snart rykkes før Jens G i køen. For satan han sætter ikke en fod rigtigt igår. Verdensmester til træning åbenbart.

Anonym sagde ...

Jeg tænkte på Super-Syberg det meste af kampen igår. I tråd med mit tidligere indlæg synes jeg det er helt skævt som hierarkiet i truppen er sammensat. Det er som om der fuldstændig mangler dynamik i truppen.

Det var ordene fra Don Tapas Human Resource Department.

Andreas sagde ...

For at bidrage lidt til den her humørfyldte tråd efter onsdagens overflødighedshorn af en festforestilling, vil jeg også lige kommentere Razak Salifu.

Jeg var temmelig overrasket over, han startede inde - men jeg var endnu mere overrasket over, hvor ekstremt langt han er fra superliganiveau. Der var sandt for dyden ikke meget der pegede på flere indhop i efterårets sidste kampe fra ham.

Det er alarmerende, hvor meget Kari og Graulund betyder for holdet. På netop de pladser, er vi slet, slet ikke i stand til at fylde hullerne ud, når der dukker karantæner, skader og sygdom op. Et held, at de to ikke har tendens til at trække gule kort...

Nu står den på betondefensiv mod FCK. Ind med Valencia fra start som en tilbagetrukket angrebskollega til Dioh - og se så for pokker at få de kanter med ind i feltet, når vi angriber!