torsdag den 5. juni 2008

Så fik vi en 10'er...

... og lige ovenover tallet står der Nando Rafael.

Jeg får sgu lidt gøjseren på, når vi sådan hiver sådan en kanin op af hatten som ingen har rygtet til klubben, hverken Stoke eller Ceres. Overraskelser, we like.

Der er sikkert et aber dabei et eller andet sted, men lige nu: hurra!

Ringer han en klokke hos nogle Bundesliga aficinados?

Fra den officielle side:

"AGF har indgået en treårig kontrakt med den 24-årige angriber Nando Rafael, der kommer fra den tyske traditionsklub Borussia Mönchengladbach. Nando Rafael er født i Angola, men har tysk statsborgerskab.

Han er noteret for 13 optrædender på det tyske U21-landshold og otte scoringer. En stor del af sin ungdomstid tilbragte han i Ajax’ berømte fodboldskole, inden han i 2002 skiftede til Hertha BSC Berlin. Her blev det til 70 kampe i Bundesligaen og 16 scoringer. I 2006 rykkede han videre til Borussia Mönchengladbach, hvor han i 45 kampe nettede ni gange."

4 kommentarer:

Mathias sagde ...

Og så er Jan K. og Dan Tomassen (hvorfor?) på vej i samme retning som Rafael skal man tro Stoke og Ceres på mmmmkakkerlak.ienfart.

Hvor sikker er den Ceres?

Anonym sagde ...

@Mathias

I vinters var jeg vel 100% sikker på at han kom her til sommer, minus det 50% forbehold at han kunne springe fra hvis der kom et tilbud fra udlandet der er bedre... og jeg har ikke ændret opfattelse.. altså med de 100%..

Jeg havde dog hørt et grumt rygte at han alligevel var på vej til BIF her i 12. time... Men det vælger jeg at betragte som en håbløs misforståelse...
.

Anonym sagde ...

"Jeg får sgu lidt gøjseren på, når vi sådan hiver sådan en kanin op af hatten som ingen har rygtet til klubben, hverken Stoke eller Ceres. Overraskelser, we like."
---------------

Jeg vil lige indskyde en protest i forhold til de ovenstående... Jeg har faktisk skrevet på mmmmTic-Tacs op til flere gange at i skulle "glemme" spillere som Murcy og Christian Olsen og forberedt jer på at vi ville hente en udenlandsk angriber... I forstår bare ikke en ellers håndfast hentydning ;)
.

Anonym sagde ...

Det tegner godt, mon ikke vores angribere kan snige sig op på en 25+ kasser i næste sæson, fordelt på tre forskellige hoveder. Graulund, Dioh og Nando.

Jeg forestiller mig at vi starter sæsonen med Graulund - Nando i front, og når så Graulund efter 8 kampe får sin lægskade så hedder det Dioh - Nando med Graulund som supersub.

Nu mangler vi bare nogen der på midten og i bagkæden kan lukke hultet.