lørdag den 31. oktober 2009

Her går det godt

Fra kampprogrammet til AGF-FCM. Den kamp glemmer vi. Også.

Nyt fra fjerne egne


Som det vil være den faste læser af Vesterbro Hardcore AGF-bloggen bekendt, har bloggens indhold ændret karakter, siden vi blev opdaget, indlemmet og spist af moderskibet AGF. Vi er ikke indie nok, vi taler for pænt om den hånd, der fodrer os, og apropos fodring skriver vi alt for lidt om mad.

Det skal vi nok få rettet op på, men i mellemtiden tillader vi os at glæde os over, at man ude i den store verden åbenbart også har opdaget, at vi har fået et mere officielt præg. Det har nemlig afstedkommet, at vi er begyndt at få noget af den post, som ellers skulle være havnet her for enden af Stadion Alle.

Således kan du nu læse et par postkort fra nogle af de faldne. Nogle af dem, som røg i svinget, da der løb blod til banditten og Eriktionen var på vej op. Og jo tak – vi skal nok hilse, når vi svarer tilbage.

Arthur Sorin, Le Club Sportif Sedan-Ardennes


Kære skat. Så sidder jeg her i Frankrig i min GF-trøje og føler mig lidt rodløs. Jeg ved ikke lige, hvad der ramte mig, men jeg troede sgu, det skulle være os. Mig, den kælne kattepote fra Kalmar, og dig, den store supertanker fra Århus med et hul på backen, der bare skulle fyldes. Kærlighed. Ren kærlighed. Men så mærkede jeg lige kontaktfladen mellem Krabbe, Brian Kniv og lille mig. Av-av. Vi ses måske igen.

Kh. Arthur

Kárí Árnásón, Plymouth Argyle

Hej drenge. Så skal jeg da lige love for, at jeg er havnet i mit rette element. Her i Plymouth sætter de pris på en herretackling i modsætning til Erik, som foretrækker tyndbenede dribletyper uden dræberinstinkt. Tøser. Nå, men vi skal vinterbade og styrketræne med træstammer inden ugens fem kampe, så jeg må løbe. Gi’ Erik et sømandsbryst fra mig.

/Kári

Cheikh Sarr, Lyngby


Hvad fanden er det med jer og højre-backs, der har spillet i Frankrig? Først mig og så Sorin – skal man være fra Åbyhøj for at komme i betragtning? Her i Lyngby går det egentlig meget godt. Kim Aabech, Nicolai Melchiorsen og jeg går og planlægger at blive solgt til Real Madrid. Jeg mener – Lyngby, teknik, offensiv fodbold. Match made in heaven.

Ses, jydetyper.

/Cher

Ole Budtz, klubløs

Kære AGF-fans

I er de bedste i verden. Jeg elsker jeg med hele min store krop. Sammen med jer var jeg lykkelig – nu er jeg bare i Norge. Det er sgu ikke det samme.
Jeg håber, at jeg kommer tilbage til jer en dag, og at vi sammen kan stå og stampe i betonen, mens vi råber ”Jackson Møller – Jackson Møller – Jackson Møller” eller sådan noget. Det er ikke så vigtigt – bare det at stampe med jer vil betyde alverden.

From Notodden with love

/Bussen

Ingen kommentarer: