torsdag den 10. december 2009

Losing our edge...

Ja, kære læser. Du har måske tænkt det en gang eller to, og nu indrømmer vi det blankt overfor dig. Vi har mistet grebet, og vi ved det godt.

Engang var vi så skarpe som dine barberblade, når det kom til nye steder på Vesterbro. Vi tøvede ikke med at give de bedste perler videre til dig, så snart vi havde spottet dem, men det var den dengang. Nu er det nu.

Faktisk er vi bagud med mindst fem anmeldelser, der burde have ligget på din dørmåtte for måneder siden. I den kommende tid råder vi bod på det, og vi starter lige her.

For i dag traskede jeg en af mine sjældne ture ad Sundevedsgade, der langsomt er ved at udvikle sig til en lille hipsteroase, og så kunne jeg dårligt udskyde det længere, mit første visit hos Polala.

På nettet finder man folk, der får deres bedste kaffe i København på den her lille sag. Det fik jeg ikke, men til gengæld så folk ud til at have det virkelig dejligt i cafeen, der mest minder om et lillebitte hipt kontorfællesskab for tjekkede østeuropæere. Meget hjemligt, helt fint.

Jeg håbede på, Tomek lige ville kigge ind, men det blev ikke til noget. Til gengæld kan du i den kommende tid forhåbentlig høre lidt nyt om Madglad, Von Fressen, Pate Pate eller nogen af de andre gamle nyheder, du allerede har tygget på de sidste måneder.

1 kommentar:

Jesper sagde ...

"det var den dengang. Nu er det nu"

Tjotjal Susan Hinton-style, dér. Vi, der var unge i 80'erne, klapper.