tirsdag den 20. marts 2012

VHA vs. Thorninger

Så lykkedes det Thorninger at få noget på skrift. Du skal frem til side 4 for at forstå, hvorfor vi bukker os - helt ned  og helt paffe - i støvet. Stramme deadlines og medietyper, det er lige os. Ligesom på Skipper, kan vi læse os til.

Og så kører man meget på Christiania-cykel i København. True.

Hereuka for en omgang!

PS: Det er rigtig nok, at vi bli'r ved lige så længe som Rolling Stones. Altså indtil de går i opløsning, forstås. Sgu da ikke i 120 år, vel.

10 kommentarer:

Kalle sagde ...

Så for søren! Efter denne omgang hader jeg lidt mig selv, sådan en kultu-kreativ type på Christiania cykel.

Jeg vil godt pointere at jeg kører fixie og at mit overskæg er totalt uironisk.

Frej sagde ...

Men det rummer ellers det meste, spindoktorer og lyskemediefolk i krogene.

p.s. jeg ved hvem den unavngivne er synes i skulle overveje en "sladrehank" funktion på bloggen :-)Enten står man op for klubben ellers gør man ikke :-)

Jesper sagde ...

Jeg er helt rundt på gulvet efter at have forsøgt at fordøje sådan et stykke med reportage. Som en af disse medietyper (dog bosat et godt stykke fra Vesterbro og i dén grad uden en Christiania-cykel) må jeg sige, at jeg sjældent ser - ahem - sådan noget.
Jeg bider specielt mærke i billedet af Frej, som på ingen måde ligner det, der blev taget af Anders Samuelsen på vej på stripbar med Bjarne Riis. På ingen måde.

mabee sagde ...

Enhver croissant er sorinsk for mig.

Krogh sagde ...

Nu ikke så sarte gutter. I blender jo perfecto ind i København.

Laust AKA Defaistisk fraktion Brønshøj sagde ...

Preben er også med - Thorninger har virkeligt haft nyhedstrekanten klar, da han drog over broen. Må bekende mit daglige forhold til kommunikationsbranchen, men har aldrig sat mine ben i en kasse-baseret cykel. Kører astra 98. Bor i 2700 Busters verden. laver selv min espresso. sort vinyl-typer.

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jeg synes faktisk Thorninger har begået en rigtig fin lille serie artikler fra Vesterbro.

Det eneste jeg ikke forstår et kuk af, det er hvorfor der er et billede af Sveinur fra X-factor i artiklen om Mathias?!

Hvem tager lige fat i ham?

Kalle sagde ...

Sveinur? X-Faktor? Nu er jeg for alvor lost. Havde du sagt Jeremy-Paxmans-dokumentarserie-om-det-britiske-imperium-på-BBC havde jeg været med.

Nuvel, er man selvhadende hipster, hvis man mest identificerer sig med Preben midt i dette overflødighedshorn af overskudstyper?

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jeg har været i dialog med udgiveren, og det rigtige billede skulle være det her:

http://bit.ly/GGJcW6

Søren HC sagde ...

Men så kan I jo blande lidt ægte hovedstad i latten og cykelkurven, hvis I sån' får for meget af jer selv: http://aarhus.lokalavisen.dk/en-koebenhavner-med-passion-for-agf-/20120321/artikler/703209989/1052