fredag den 22. februar 2008

Lørdage med Aubynn og Järdler

Tilhører du også den stadig stigende skare af danskere der kigger misundeligt over sundet for det der ekstra kick inbetween days? Føler du dig også parat til at endelig at gøre op med traumet Jeffrey Aubynn, for hvem den fede dame sang alt for tidligt? Tror du, ligesom denne signatur, at Lumb bliver solgt inden længe og at vi derfor allerede nu kan kigge på alternativer til den svære venstreback? Og vil du ( såfremt ovenstående ikke var grundlag nok ) se 'den nye Zlatan' (tm) Behrang Safari i action, ja, så er det lørdag formiddag det sker!

Klokken 13 på bane 7 i Farum støder FC Nordsjælland sammen med Malmø FF. Vesterbro Hardcore vil være repræsenteret. Sikkert i snak med en skåning om Luffe og vores kommende venstreback, Christian Järdler.

8 kommentarer:

Mathias sagde ...

Der er dømt udflugt i den sorte satan med knægten på bagsædet. Skriv, hvis du skal have en plads.

Kaysen sagde ...

Vi kører canonball! Satser på en tilsvarende konstruktion blot med en tøs bagi ...

Unknown sagde ...

Jeg vil da gerne have et sæde i en af bilerne... krølle

Kalle sagde ...

Jeg havde egentlig tænkt mig en tur med s-tog, men tager gerne et ride med Melle og Malle...

Anonym sagde ...

I øvrigt starter sæsonen i Allsvenskan med et brag. 31/3 MFF vs IFK .....

Potentielt en tur over sundet. det er mandag aften kl. 19.45 - dagen efter vores tre sikre hjemme mod Esbjerg.

Kalle sagde ...

Ahhh! Frej! MFF - IFK? Lyder som en tør skedeprut i mine ører. IFK er så absolut et kedeligt og profilløst hold.

Andreas sagde ...

Kalle, du kan faktisk både få profiler og pruttelyde (måske), hvis du tager med Frej over Sundet.

Selveste Nicky Carlsson, vores fortabte søn, er IFK's største indkøb i år, og han kan komme til at sætte ild i Champions League i næste sæson. Ham kunne jeg godt tænke mig at tage over og kigge på...

Kalle sagde ...

Niclas Carlsson, jo, tja, måske. Mine øjne fester dog ikke ved synet af Wernblom, Selakovic, Bengan, et al. At de vandt Allsvenskan sidste år er i mine øjne ligeså meget et udtryk for at de andre hold var så ustabile. Jeg mener, selv Kalmar var med helt til sidst. Gak.