fredag den 11. april 2008

Adieu min ven

Farvel til Mads Jørgensen og farvel til en karriere, der desværre havde alt, alt for mange (knæ-)skader på samvittigheden.

- Jeg er glad for, at AGF gav mig chancen, og at jeg får mulighed for at slutte karrieren i min barndomsklub. Ringen er ligesom sluttet, og nu handler det om, at jeg resten af sæsonen byder ind med det, jeg kan. Jeg er stadigvæk en del af truppen, og så er det op til Ove, om han vil bruge mig, når jeg er klar, siger Mads Jørgensen til agffodbold.dk

Ja, så kom weekenden også ligesom i gang.

God bedring.

2 kommentarer:

Kalle sagde ...

Øv, hvor trist. En alt for kort genkomst. En sympastisk fyr, en slags Esset-light.

Kaysen sagde ...

Respekt for at tage de svære beslutninger. The dream is gone, the song is over, thought I´d something more to say ...