torsdag den 17. april 2008

Esset immigrerer - Syberg og Vester følger trop

Næppe har man postet et indlæg om Super Sybergs slangehug, før han klapper til den igen - denne gang dog med mindre positivt fortegn.

Stiften erfarer, at vores man of poetry and philosphy - Mr. Esso - er i færd med at pakke den cognacfarvede læderjakke, haikudigte og Camus' samlede værker ned i vadsækken for at drage til Island og kaste sig under Tolles vinger i Vikingur Reykjavik: "Jeg spiller jo ikke på førsteholdet mere. Det er næsten ligegyldigt, hvad der er sket, så har jeg ikke været tæt på holdet. Men jeg føler mig i rigtig god form, og så er det lidt af en oplevelse at komme op i en anden natur og til et andet land," funderer Esset.

Hvad værre er - han tager sgu nok Super Syberg med sig. Anders er dog pt. tavs som graven om det, der skulle være en permanent aftale. Dennis Vester rygtes også på vej på en lejeaftale. Jamen, altså...

Jeg har en kraftig fornemmelse af, at Vikingur er i gang med at lave en ren Tullebergo ovenpå kampen på Ugandaground og forestiller mig, at der nu skal hvidvaskes islandske dollars i stor stil.

7 kommentarer:

Jesper sagde ...

Han hedder nu retteligt Michael Vester, den unge Dennis. Og netop hans udlejning lyder fint i mine ører. En hel eller halv sæson i modvind på stenet jord skal nok give hård på ryggen.
Syberg? Tja, der var også groteskt meget fokus på Martin 'Sild' Hansen og Jan Klausen, da de bossede midtbanen for reserverne, men der er bare langt op til suppeniveau.

Mathias sagde ...

Michael Vester - Dennis Høegh. Tomato potato.

Anonym sagde ...

Åh ja, Sild og Lille Klaus - to spillere med anførerpotentiale på 2. holdet.

OP har åbenbart ikke lyttet til Østblokkkens demonstrativt højlydte komplimenter til Sybergs Mølby'ske pasningsspil.

/Don Tapa

Andreas sagde ...

Gad vide, hvad der gik for sig med den Island-aftale. Man må da ellers formode, at sådan et islandsk 2. divisionshold ville blive ret markant forstærket med den trio. Én der løber hurtigt, én der sparker som en drøm, og én der skriver bøger. Slagkraftigt.

Er jeg i øvrigt den eneste, der er fuld af fortrøstning før Lyngby-kampen? Holdet ser bedre ud end længe på papiret - og så bare back to basics. Som de siger på Island. Jeg er spændt.

Kalle sagde ...

Jeg har bange anelser før denne Lyngby kamp. Det har bare ikke været opløftende, for alvor, i efterhånden meget lang tid.

Vi har spillet elendig fodbold indtil videre og det virker en anelse krampagtigt det hele.

Jesper sagde ...

Jeg har en fantastisk fornemmelse hvad angår Lyngby, men nu er den selvfølgelig også spillet og vundet. For dælen, hvor var det godt at se netop de tre spillere score. Jerry, eftersom den centrale midtbane aldrig scorer. Dioh, fordi han endelig spiller direkte (MOM i dag i mine øjne) og White, fordi han i min bog har været en bandit her i foråret.

Anonym sagde ...

Enig i, at Dioh er MOM i dag. Men det er næsten svært at vælge - også Lucena, White og Lumb er tæt på. I anden række må man også give Kari kredit for at vi sidder på midten af banen og Blicher holder niveauet, men virker stadig til at have et konditionsproblem.

Suuuper at se Niller på banen!