tirsdag den 15. juli 2008

Agurketid


Det er i sandhed agurketid. Både i de landsdækkende medier, som vanen tro er begyndt på kødundersøgelser og på at forbedre vores kollektive sommersexliv, men også hos de ellers så kække skribenter hos VHA har et vist sløvsind sat ind. For spørgsmålet om hvorvidt Jan Kristiansen kommer til klubben eller ej, må efterhånden siges at blive mere og mere uinteressant, i takt med at Jan K desperat forsøger at finde en kontrakt hos Carl Zeiss Jena eller lignende. Jerry Lucena sad ellers klar til at hamre bajere, men han er lidt en narrefisse ham Krølle.

Pyt med det, for nu skal vi snart til at sparke fodbold og vanen tro er humøret i top blandt fans og spillere. Ingen brok over dårligt spil i træningskampe og anfører/ikke-anfører bind her, no siree, kun svedige drømme om UEFA cup og pokalernes gjalden.

Og OP har fundet sin start 11'er ser det ud til. Hvis ikke jeg tager grueligt fejl, så vil følgende 11 helte tumle forvildede rundt i sommervarmen på Essexpress Park på lørdag.

Staff

Ulle - Tomato - Kure - Lumb

White - Kari/Gjesing - Lucena - Blicher

Nando - Dioh/Graulund

I sandhed et frygtindgydende hold og denne signatur tør godt at love at det er 3 sikre point i premieren, right there. Seriøst dog, så ligner holdet til forveksling det, der brugte foråret på at tosse omkring og tabe røvsyge fodboldkampe. Alt mit håb ligger på Nandos brede skuldre.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nando der i Tipsbladet fremstår som Angolas svar på Hr. Persson da han kom til klubben.

Om ikke andet ser jeg for mig trænerteamet Luffe og Rafael om 10 år.

10. pladsen kommer hjem!

Mathias sagde ...

Røvsygt måske. Men med Krølle Narrefisse (ikke at forveksle med den på Vesterbro bosiddende - for Guds skyld) og Sorin i folden inden premierne, er jeg faktisk lidt bekymret for om 10. pladsen kommer hjem. Jeg frygter et nøk op i tabellen...

Kalle sagde ...

Jeg vil gerne stresse at Krølle Vesterbro ikke er at forveksle med Krølle Narrefisse. Det er vigtigt at det bliver ført til protokols.

Det er lang tid siden jeg har haft så afdæmpede forventninger til en sæsonstart. Det er nok meget sundt.

Anonym sagde ...

Graulund starter lørdag.

Og må jeg så be om lidt ydmyghed (schyy, ikke pudse ånderne på Nando).

Kaysen sagde ...

Krølle er gul viser det sig ikke overraskende. "Må din røv klø og dine arme være for korte", er blandt de altid ivrige kommentatorers guldkorn.

Jeg mener ikke 10. pladsen kan komme i fare i år, vi klarer den med røven i vandskorpen som de stolte traditioner foreskriver.

Kalle sagde ...

Krølle diskuterede reelt set kun med en klub hele vejen igennem. Mega narrefisse. Til gengæld er han så BIF's 10. midtbanespiller. Det er en underlig måde de køber ind på derovre.

Anonym sagde ...

Er jeg iøvrigt den eneste der er bange. Sådan rigtig bange for, at vi efter 6 runder står med 1-2 point og hele 4-6 point op til den rigtige side af stregen.

Som jeg ser det har alle de andre klubber virkelig rykket sig med deres indkøb, mens vi nærmere er status quo, dog med en lidt bedre trup i bredden.

ANGST.

Anonym sagde ...

Du er ikke alene. Er også lidt bange. Skrækscenariet er vel ingen point overhovedet før mødet med SjE 21/9. Nu er Nando endda småskadet og måske ude mod Randers. Ak, ak. Så er det en ringe trøst at Krøllejernet pt er for fed til at spille bold... Lige pludselig virker en 10. plads ikke så ringe endda

Kalle sagde ...

Hør nu her....Nando eller ej, vi har Superligaens 3 bedste angribere. Det si'r Ove selv. Så må vi stille med de 2 bedste.

Mathias sagde ...

Jeg er ikke nervøs. Kig på de hold, vi skal sammenligne os med. Jeg sjatdrypper altså ikke i trussen af skræk over Esbjerg, Sønderpølsen, Vejle og Horsens. Det er topholdene, der ser skræmmende ud med FCM, Brøndby og OB som de helt markante.

Og så kommer der vel en spiller eller to mere (Sorin til nytår) og HH Andreasen ... nu, tak. Der må Ove trække i de gamle tråde, og kan Lucena og Krølle drikke ud, drikke ud, kan Da Luz og HHA vel også?

Mathias sagde ...

Edit: Jeg ER nervøs. Det lignede/var det samme hold fra foråret med Dan T. som den positive undtagelse.

Jeg be'r stadig til at OB har en mand i truppen, som gerne vil til holdet for alle, der elsker Århus. Og det er ikke lige Thomas Helveg, der er i mine tanker...

Anonym sagde ...

Efter at ha begået den fejltagelse at tage til Rendos i stedet for Århus Jazzfestival, kan jeg berette om et sørgeligt syn. Stemningen var lad blandt supporterne og Weeman forfaldt til gamle synder der beviser at han ikke har udvilket sig en skid på trods af de fleste efterhånden har accepteret hans udfald pga. tv-redningerne.

UWP folkene blev venligt ekskorteret ud 1 ad gangen i stedet for i en samlet flok.

Dejavú siger jeg bare. Tror ikke at nye spillere kan nå at ændre på det klarsyn jeg fik i Rendos.

Den hedder sgu desværre nok 1 div. igen næste sæson, men jeg glæder mig på en absurd måde også, da det er der vi hører til ;) Fremad A here we come.

Flere har visket mig i ørene at Ove er ude i absurd hemmelig konspiratotisk mission udsendt af fiskerne og FCM. Formål at desturere AGF.

At han laver om i sidste sekund og sætter Sarr (Supernar) i forsvaret i stedet for den frydgindgydende lille kriger Ulle er mig stadig en gåde. At Ulle så skulle spille venstre wing er endnu mere syret. Har Ove guffet LSD i pausen? Han fablede også om Dioh skulle på bænken? På trods af Dioh var en 1mands hær og har været super oplagt i træningskampene.

Når selv Andreas er bekymret bliver jeg det sgu også.

Jeg er efterhånden allerede derude hvor man håber lidt på nyt blod på trænerposten, da Ove ikke har formået at få de mange unge til at blomstre. Men heller ikke de mange dyre udlændinge forstår åbenbart negleroden???

Kussekrølle er i øvrigt blevet overvægtig af at spille diller i 1 år i Tyskland!

Andreas sagde ...

Må jeg ikke lige her fra sommerlandet i stilhed bemærke, at jeg altså ikke bør forveksles med andreas_m?

Jeg var virkelig arrig foran radioen i lørdags, men nu er jeg allerede helt sommermild igen. Vi tager lidt tid om at spille drengene sammen, men med Nando tilbage, skal det hele nok gå.

Jeg indgår gerne væddemål om, at mindst niendepladsen kommer hjem. Nando og Dioh bliver talk of the town i år, og de redder skærene for os. Ingen tvivl.

Mathias sagde ...

Og lad mig lige - for den gode ordens skyld - tilføje, at jeg absolut ikke tror vi rykker ned. Jeg havde bare håbet på mere.

Én kamp med et par fejl fra Staff gør heller ikke, at han i min bog "ikke har udviklet sig en skid". Det har han altså - hater or not.