torsdag den 18. november 2010

Den nye Niller?

Jeg ved godt, det er lidt patetisk, og at det minder om alle de artikler, der handlede om 'den nye Tom Christensen' i aarene efter hans triste karrierestop. Men ikke desto mindre, saa saetter ham Andreas Busse altsaa gang i Niels Kristensen-minderne, naar man laeser om ham og hans nye kontrakt:


"Han er dygtig og arbejdsom og har sat sig nogle fine mål med sit fodboldspil. Han har nogle af de kvaliteter, der er vigtige for en kantspiller. Han er hurtigt, laver hurtige temposkift og har nogle rigtige gode individuelle færdigheder i én-mod-én-situationer, siger Casper Bugge".


Hvis han nu bare er 90% Niller, saa glaeder jeg mig sgu til at se noget til ham. I det hele taget er jeg ualmindeligt begejstret for den nye ungdomslinie, der ser ud til at vaere lagt med flere udenlandske spillere i de unge raekker. Jeg droemmer om et koldt koebenhavnerstadion til foraaret og en fact finding mission for at tjekke alle de nye stjernespirer.


Og undskyld mit danske. Det er sgu ikke for koent...

Ingen kommentarer: