torsdag den 31. maj 2012

Den Gamle er Det Nye

Hållakæft vi er glade for at kunne skrive trykke versalerne i bund og skrive T I L L Y K K E til Der Atle.

Primært fordi han i den virkelige virklighed har set Kniven iført den moderigtige kombination af tern og det-ligner-striber-men-er-tern; sekundært fordi han er kåret som Årets Spiller i den eneste rigtige afstemning for den slags.


Med hele to stemmers forspring ned til Lars Martin Jørgensen var vi aldrig i tvivl om udfaldet - så tak for det, og tak for de i alt 185 stemmer. Og lad os så lige mindes Peter Sørensens - i øvrigt årets 3. bedste spiller - ord, da vores yndlingsnordmand (ok, sammen med Flexness) blev signet:

»Han kan det, som alle hold i Danmark efter min mening sukker efter. Han er en stopper, der tager sine egne dueller, har styr på kæderne, og han er god til at starte spillet op nedefra. Han er en klar forstærkning af holdet, og han er bedre end Dan Thomassen, især når det handler om opspillet. Som jeg har sagt tidligere og også skrev i min bog, så synes jeg, at Atle Roar Håland er blandt de tre bedste stoppere, der har spillet i den bedste danske række de seneste fem år,«

4 kommentarer:

Kalle sagde ...

Atle Moar Oh Land for president!

TifosoTom sagde ...

Atle - en yndlingsnordmand.

bendejo sagde ...

Jeg har barberet en anelse af mit hår for at komme til at ligne Der Alte.

Desværre så havde jeg ikke så meget i forvejen, så nu ligner jeg Gollum (pick one of'em).

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange forskellige kombinationer Peter Sørensen egentlig arbejder med, når han rangerer fodboldspillere:

En af de fem bedste de sidste tre år?

En af de 10 bedste det sidste år?

Det må vi finde ud af en anden gang...