mandag den 8. december 2008

Fra Eriktionens dagbog

Vi kan jo lige så godt komme helt ind under huden på Eriktionen (eeew!), så her er et lille udpluk fra den kommende træners bog, 'Fodbold gør en forskel'.

Tryllerik er taget på druk i Tijuana, Mexico, aftenen før en kamp.
ADVARSEL! Nedenstående kan fremkalde utilsigtede fysiske reaktioner:

"Et par minutter senere gik jeg med hende i hånden gennem de efterhånden mennesketomme gyder. Hun boede i et lille værelse, hvor der kun var en seng, et bord med et par stole, et klædeskab og en håndvask. Absolut ingen unødvendig og overdreven luksus.

Vi satte os på sengen uden at sige et ord og begyndte at kærtegne og kysse hinanden. Hun åbnede min skjorte og lod tungen køre ned over min overkrop. Jeg lod min hånd glide nænsomt over hendes dejlige balder og videre ned mellem hendes lår.

Da jeg nåede hendes trusser, stivnede jeg. 'Hun' var ikke skabt helt, som jeg havde forestillet mig. Tydeligvis var vi ikke skabt helt forskelligt.

Fuldstændigt paf satte jeg mig op i sengen og kiggede vantro på den person, som jeg minuttet forinden var usædvanligt tændt på. Det var en mand. Jeg havde kysset og kærtegnet en mand. Godt nok en utrolig smuk og feminin mand, men det kunne ikke overstråle det faktum, at han havde et lem."

9 kommentarer:

Kalle sagde ...

Jeg ryster på hovedet og minder om at OP lavede den samme engang, efter en våd aften på Rio Brande.

Det er hvad der sker, finker af panden, etc.

Anonym sagde ...

Jeg håber mere end nogensinde at Bjørn Pedersen Due skal med på den Erikerede introtur i starten af de nye år.

Jeg ser frem til reportagen fra Cypern der nøgternt og en gang for alle afklarer tilnavnet Fissefod.

Andreas sagde ...

I år er Cypern lavet om til Italien.

Men BPD med en solid portion pasta, et glas rødvin og en let termojakke, og så afsted på vespaen til træningsbanen. Det kunne være en reportage til historiebøgerne.

Anonym sagde ...

»... den bedste bog om fodbold, der nogensinde er skrevet.« - M!

ah, så har bemeldte anmelder sku ikke læst Fra Ulkebøl til Superligaen, af P. Hansen. Den står stolt på reolen flankeret af Schopenhauer og Rimbaud.

Kalle sagde ...

Bedste bøger om fodbold i uvilkårlig rækkefølge:

The Damned UTD - David Peace
A season with Verona - Tim Parks
No regrets - Stig
Kunsten at förlora - Mats Hård
Guldkjær - Prebsi

Og så naturligvis Sorte Svin som ligger og venter som bestilling på biblio. Og den om Arnesen.

J-Kid, var du klar over at Schopenhauer var glad for pudler? Måske det eneste han var glad for. Iøvrigt.

Anonym sagde ...

All right, P. Hansen var måske ment som halv joke, halv fremlæggelse af dens eksistens.

The Damned Utd har du mig bekendt haft fremme før uden jeg kom videre med det. Nu er blir den efterhånden svær at komme uden om.

Jeg har kun læst bøger nok til en top 3:

Fodboldenglen - Hans Jørgen
(på samme tid fortærsket kanon som sidegadelitteratur, jeg kan aldrig holde op med at elske den)
Løb for Livet - Jan Bartram (måske lige lovlig distanceret men go humor)
Eh...No regr !

Er i øjeblikket i gang med Frankie Boy, hvilket jeg fortalte til min underchef som så kunne fortælle at hun var ven med Franks gamle holdkammerat Jørgen 'Salle' Salomonsen. Altså bolleven. Fy for satan. Men fin bog.

Jeg vidste ikke han var til pudler, nej. Har stadig meget at lære om den mand.

Anonym sagde ...

Bliver nød til at blande mig og påpege at enhver top fem over fodboldbøger, udover A season with Verona, også må indeholde Tony Cascarinos Full Time.

Han lægger i sandhed kortene, trusserne og Bernard Tapie på bordet.

Lad os i øvrigt håbe at Eriktionen er mere grundig/mindre opstemt, når han udvælger nye spillere end når han er på pigesjov i Tijuana

Kalle sagde ...

En bog de danske biblioteker sørgeligt nok ikke er i besiddelse af. Hvad sker der med og for det?

Anonym sagde ...

Den kendte jeg sku't. Men saftige historier om Tapie, den skal jeg ejjermame ha fingrene i avec vitesse....tak for tippet