torsdag den 18. februar 2010

*** BREAKING NEWS ***

Kilder helt inde under huden på Vesterbro Hardcore AGF oplyser, at Mikkel Kirkeskov netop har forlænget sin kontrakt med Moderskibet.

Dét i en sådan grad, så komet-backen er i klubben til sommeren 2013. Hvis han da ikke bliver solgt til russisk fodbold inden.

Det skal nok få efterspørgslen efter sådan nogle her til at eksplodere.

Det ventes, at AGF offentliggør aftalen senere i dag. Indtil da kan I sgu bare citere os. Ok mmmbob og agffan?

EDIT: Nu offentliggjort med følgende citat i halen fra Mikkel The Man:

- Jeg er helt vildt glad for, at AGF tror på mig, og jeg vil gøre alt for at leve op til tilliden. Jeg føler, at jeg kommet meget bedre med og tættere på SAS Liga-holdet. I starten skulle jeg lige vænne mig til tempoet, men det går bedre nu.

- Jeg skal stadig blive klædt bedre på hele vejen rundt, og især mit offensive spil skal jeg forbedre. Men jeg satser på at få min debut i foråret og med tiden at erobre en stamplads som venstre back, siger Mikkel Kirkeskov.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sweet!! Så er jeres investering vel også betalt hjem tifoldigt i form af pressomtale og ikke mindst videresalgsklausul til VHA's russiske pendant!? (hvad den så end måtte hedde)

Jesper sagde ...

Det her er stort. Faktisk en direkte pendant til Messi-, Gerrard- og Alves-forlængelser derude i den store verden. Kirken er i huset - yeehaa!

Kaysen sagde ...

Jeg mener Bloggens brug af kapitaler, stjerner og udråbstegn er ved at tage overhånd!

TÆNKER I SLET IKKE PÅ, at vi brugere sidder med adrenalin pumpende rundt i blodet og trykken for brystet, mens vi febrilsk klikker F5 for at være med på det nyeste nye af nyheder?

I forvejen vælter det jo ind med web 2.0 ting dagen lang, og man får jo lange nosser af at sidde og checke tweets, facebookfeeds, RSS, blogs og hvad ved jeg snart ikke.

Hvornår skal den danske arbejdsmand egentligt producere noget fornuftigt i dagens verden!"#%#!

Frej sagde ...

Træfigurer ... vi vil ha´ træfigurer ... mange af dem og med masser af rødt hår og et 2013 på ryggen :-)

Peder Vendelbo Mikkelsen sagde ...

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at købe sådan en træfigur, hvis den var mindre (25% af Arla-kartonen vil være fint).

Den skal være mindre fordi jeg er ved at flytte fra en 76 kvm lejlighed til en 67.9 kvm (nybygget) lejlighed og jeg er ikke helt parat til at ofre spisebordet for at skabe plads på gulvet til et helt hold med de store træmænd. Tidligere havde jeg et helt værelse jeg ikke brugte, så der kunne de fint lege superliga, men det har jeg ikke længere om en uges tid.

Mathias sagde ...

Et helt hold. Den tanke havde jeg slet ikke tænkt. Hold kæft maaaan...