tirsdag den 16. februar 2010

Vores nye diamant

Frustrationerne var enorme, da signaturerne her på stedet måtte se i øjnene, at Victor Palsson var tabt for AGF. Vi drømte om al den succes, han skulle bære os igennem, indtil en gigant-transfer ville sende ham til Premier League. Han er nu (mere eller mindre) i Premier League, men det blev ikke til nogen gigant-transfer og heller ikke den store århusianske succes.

Men nu er det nærmest som om, nogen har opdaget, hvilken uretfærdighed der er overgået os. At man gjorde en fan-fraktion fortræd. Vi er tilsyneladende blevet skænket en ny diamant. Ja, jeg tror den er god nok.

Navnet er ikke lige så sjovt, men alt andet lader til at være fantastisk. Det er selvfølgelig det blonde fænomen Casper Sloth, jeg snakker om, og hvis mine kilder på Fredensvang taler sandt, så er der virkelig blevet gravet dybt i diamantminen den her gang.

Imod AaB fik han lov til at spille centralt, og hans spil skulle nærmest være naturstridigt for en 17-årig. Han har et overblik af en anden verden, og er du fuldstændig vimmer, hvor jeg glæder mig til at se mere til ham i ligaen i løbet af foråret.

17 kommentarer:

Kalle sagde ...

Uden pis, jeg er helt syg med Casper Sloth. Slothmaskinen 4 ever!

Anonym sagde ...

Det er jo Jon Dahl! KLAP KLAP!

Kalle sagde ...

Gammel Egå, kom ikke her og spil anonym - VI VED GODT AT DU ER DIG! Capslock overstået.

Til gengæld vil vi vide alt om Tommy Bechmanns hus i Egå. Gerne en socialhistorisk udlægning med udgangspunkt i det område han skal bo.

gl. egå sagde ...

Det er ikke mig der er Anonym, selvom jeg et øjeblik selv troede det da jeg læste den stærke Jon Dahl-kommentar. Ligesom det heller aldrig var mig der var Kenneth Perez. Satme ren Kafka, det VHA

Jonas karmark sagde ...

Det ligner sgu "Kanon Jon"! Lyder godt hvis han er så god som I siger. umb var i mine øjnen lidt overvurderet ifht. hans bundniveau. Men vil da være dejligt hvis tendensen med egen talenter går igen med Sloth.

Ang. Palson, så er det typisk vi ikke får en stor pose penge for gutten. Men Livercool var nok lidt for smarte. Agger fik de jo ikke hlket billigt til gengæld fra et andet galehus.

Kalle sagde ...

@gl. egå
Så er det bare synd for dig at vi har din IP adresse som baggrund for anklagen, en IP adresse som afslører at Anonym og du er *bum-bum-bum* en og samme person!

Spillet er ovre sønnikke, kom ud med hænderne over hovedet. Folks, I smell a rat! (og ikke en af de rare kælerotter nede fra Shezan)

@Jonas Karmark
Velkommen tilbage i folden. Vi bliver mestre i år, tror du ikk?

Don Tapa sagde ...

Kalle, det der lugter langt væk af hævn for Kenneth Perez..

Sloth Machine er i øvrigt et for mig helt uventet fund. Her gik man og troede at de næste store ting fra Fredensvang hed Brix, Lawal, Fleckner, Francis Bhutros Bhutros og Zuni Trosborg. Og at Sloth mere var sådan en slags ny Syberg.

Det kræver heftig omstillingsparathed at følge med i resultaterne når Bugge sår frø i sit talentbed!

Kalle sagde ...

Jeg kan ikke gøre for at Gamle Egå/Kenneth Perez/Cancerneker vælger at bryde med normerne. For mig er han et af de venindepar der sidder og snakker i stillezonen. Utilgiveligt.

@Don Samosa
Det er stærke navne du nævner, jovist, men du glemmer måske helt den uslebne diamant Kasper Kafka?

Don Tapa sagde ...

Og hvad med ham der ifølge BSN ikke gad kigge på side 6 i kontrakten - dér hvor lønnen står. Ham har BSN et godt øje til, så vidt jeg kunne forstå. Kan desværre ikke huske navnet.

Nu er vi er ved tronfølgen er det så ikke ved at være på tide, at Esben Højmark lige melder sig som den ny Troels Rasmussen.

Kalle sagde ...

Jens Jönsson er navnet. Han spiser i den grad op af Carlo Amdisens Tunmouse a la Toscana (meget proteinrig).

Jesper sagde ...

Denne sginatur har haft fornøjelsen af at sidde ved siden af unge Sloths onkel til VIP-buffet forud for en kamp. Onklen, der var svært stolt af sin nevø, kunne ikke holde sig fra at verbal-stalke Kent Nielsen, som var på spiontogt, og på et tidspunkt flød det over: "Min nevø er som ham der Ronaldo. Han er helt brun og går med diamant ørenringe. Han er vildt ambitiøs med sin fodbold!". Kent, som jo ikke ligefrem er kendt som Pandora-lover, hostede lidt, inden han tørt replicerede: "Diamantørenringe? Der kan man bare se...".

Don Tapa sagde ...

Diamantsimuli i øreflipperne har jo vist sig at være den lige vej til pelshuer og nøglen til det oligarkiske pengeskab. Så bliv ved med dét, Ronaldito!

Kedelige Kent skal slappe af. Selvom han har blå knæ er det trods alt smykker der betaler hans løn.

Don Tapa sagde ...

øh, simili..det var Anonym der skrev simuli før.

Kalle sagde ...

@Don Samosa
Simuli? Er det når man er nyrig i rupees og bare kan købe den syge Mumbai Bling?

Don Tapa sagde ...

Det var som sagt Anonym der var på spil. Igen!

Py-ha, heldigt at u ligger lige ved siden af i på tastaturet..

Simuli er i øvrigt en blanding af stimuli og simili. Det er derfor man bliver ekstra god hvis man kommer det i ørerne.

Og nu tilbage til Jens Jönsson, den næste røde baron.

Frej sagde ...

Jeg hæfter mig i øvrigt ved at den gode Jens eller Jens den gode om man vil, i forbindelse med kontrakt forlængelsen fik følgende bemærkning med på vejen af JP.dk:

quote:

"Jens Jønsson skiftede til AGF fra Lyseng i 2005, og siden da har han huseret på den centrale midtbane."

Det er sgu go stil når lokalsprøjten har bidt mærke i at en 11-12årig dreng i den grad huserer på midten. Ikke noget, udvikler sig her, har potentiale mig der nææææ vores Jens´er de huserer allerede som 11årige.

Tag den!

Jonas Karmark sagde ...

Quote"@Jonas Karmark
Velkommen tilbage i folden. Vi bliver mestre i år, tror du ikk?"

Jow, jow da. Den er helt fjong me mig.