onsdag den 15. september 2010

Schyyy...

Den er sikker hver gang. En eller anden spiller vi aldrig har hørt om skal blamere sig på bold.dk i dagene op til vedkommendes klubs kamp mod Byens Hold fra 18-huje-80.

Hey, det hjælper ik' okay? Det preller af. Vi er lavet af lige dele oil-skin og teflon.

Før Vejle-AGF:
- AGF er et rigtig godt hold på papiret, men vi ved selv, hvor svært det kan være at rykke ned mentalt. Det er ikke nemt, og oveni venter der en svær kamp for dem i første runde.
Resultat: 0-0

Før Roskilde-AGF:
- Der er ikke noget der er umuligt overhovedet.
Resultat: 0-2

Før AGF-FC Vestsjælland:
- Jeg mener, vi har rigtig fine muligheder for at få noget med fra Århus.
Resultat: 3-1

Før AGF-Brønshøj
- Vi har i den grad en chance. Man kan sige hvad man vil, men AGF har ikke vundet en turneringskamp på hjemmebane siden november, og i sidste ende har de ikke været vandt til at vinde.
- For det første er vi mere vant til at vinde end de er, og for det andet så har vi nok en større ydmyghed end de har. Jeg vil i hvert fald gerne erkende, at jeg ikke er skræmt af AGF på forhånd.
Resultat: 3-1

Før AGF-Hvidovre:
- Der er nok ikke mange, der forventer, at vi får point med fra Århus, så vi kan spille lidt mere frit i forhold til kampen mod FC Fyn, hvor vi alligevel lavede fire mål. Vi er ikke uden chance i Århus.
Resultat: 7-1

Før Kolding-AGF:
- Vi skal frem på banen og presse dem. Vi har en god hjemmebanestatistik, og vi tror absolut på, vi kan få point mod dem.
Resultat: 1-2

6 kommentarer:

j-kid sagde ...

Spørgsmålene trænger sig på. Særligt ét. Henter Bo Henriksen sin re-up i Gladsaxe high rises eller Tingbjerg low ?

Mathias sagde ...

1. division gone The Wire. Hvem tænder det kamera?

j-kid sagde ...

Btw, har du eller nogen set The Corner ? Jeg er ventende på pakkepost og meget spændt.

Thomas Løvetæmmer sagde ...

Jeg vil allerede nu gå i gang med at forberede mig på 2. division... Jeg mener 16 point for 6 kampe - det ligner da noget, vi har prøvet før.

Tipper at de hvide henter i omegnen af 20 point de næste 24 kampe

Kalle sagde ...

Har ikke set The Corner. Har til gengæld set Treme og det var en tør skedeprut. Smid lige en kommentar om Da (boy in da) Corner (bageren).

Mathias sagde ...

En tør skedeprut. Og så på en fredag.