torsdag den 23. september 2010

VHA på hugst?

Hej alle,

Da det er kommet os for øje at der netop er kommet en artikel på Tipsbladet omhandlende at vi skulle have været på ulovlig "Hugst" blandt MTAC-sponsorer og at MTAC har opsagt samarbejdet med Vesterbro Hardcore AGF, kommer her lige en kort udtalelse:

Vi står noget uforstående overfor hvad vi skulle have gjort, vi har ikke hørt noget fra MTAC om denne sag overhovedet, og har derfor ikke mulighed for at forklare hvad der foregår lige p.t. Vi snakkede lidt uformelt med proteinbaren.dk, men det var bare fordi vi mødte dem nede til fitness og fordi deres shit er tight og deres barer er gode.


10 kommentarer:

Søren G sagde ...

Hørt på lokummet: "VHA er blevet offer for grådighed, manglende dækning af AGF og plastret til med reklamer for 'Serge Gainsbourg' (er det et jeansmærke?) og kaffe med mælk."

Kalle sagde ...

Ha! Folk der bruger mælk i kaffen er såååå.....uh....hader dem!

(Brugeren Don Tapa er den værste, de kalder ham Mælketuden i baristamiljøet, det benhårde baristamiljø)

Laust AKA Funky Claude sagde ...

En god espresso er en dobbelt espresso. Død over mælkeskummerne. Sort er det nye sort. Dixi

Mathias sagde ...

Jeg elsker cortado. Skal vi mødes til en duel med kårde (ikke Kåre)?

Taberen skald drikke en dobbelt skinny-latte på soya-mælk med hasselnøddesirup.

j-kid sagde ...

Du kommer vel heller ik, du kommer vel heller.....du kommer vel heller ik kaffebønner på din Corn Falkes.

En au lait uden mælk er som en æblekage uden flødeskum. En espresso med flødeskum er som en au lait uden mælk (ej okay, det' det så ik) Personligt vil jeg gerne ha frabedt mig mælk i min espresso.
Ska man virk'lig selv:

http://www.youtube.com/watch?v=GiGNMXUk_AA

Peder Vendelbo Mikkelsen sagde ...

Det er lidt ærgeligt med alle de uvenlige tanker som uddeles til folk som hælder mælk i kaffen.

Min bedstefar lærte mig at drikke kaffe for 35 år siden, med mælk direkte fra patten og en sukkerknald i.

Min bedstefar var ikke cafe-smart, han boede hele sit liv på vestkysten midt i bibelland (uden at være troende).

Et par år senere forsøgte han at lære mig om kaffepunch, noget med at smide en mønt i en kop og hælde kaffe i til man ikke kunne se den og derefter hælde snaps i til man kunne se den igen. Det blev aldrig et hit fordi han yndede at drikke snaps med dild i (det var muligvis noget andet, det smagte i alt fald værre end en rå snaps).

Så for mig er den rette måde at drikke kaffe; med mælk og sukker i, alt andet er noget nymodens gøgl.

j-kid sagde ...

Det var påtænkt at mit indlæg skulle indeholde satiriske dimensioner, hvilket muligvis ikke lykkedes.

Jeg elsker kaffe med mælk, og kaffe med en lille suårt er en bevaringsværdig evergreen.

Peder, jeg tror rent faktisk at kaffe med mælk og sukker i netop er noget nymodens gøgl. Hvilket det så i virkeligheden ikke er. Det nymodens ligger muligvis i doseringen.

Personligt er jeg for café au lait og ikke imod espresso. Har til sammenligning osse to cykler. En med gear og en uden.

Kalle sagde ...

@PVM

Den der kaffe med snaps kombination er gaven der bliver ved med at give når man er på et iskoldt stadion. Jeg kan kun anbefale dig at genopdage denne skik, på et provinsstadion nær dig.

Don Tapa sagde ...

Så må man lige til tasterne. Jeg er nødt til at oute brugeren 'Kalle', som var fast inventar på den tidlige øko-bastion Kaffeplantagen i sine Nørrebro-dage. Imens blev cortado'en hot og rygterne vil vide at det var derfor han blev nødt til at lade nybagte mødre være nybagte mødre og skifte sit nærmiljø.

Imens alle de der er til sårt går og tror at det er det nye sårt har undergrunden forlængst kastet sig over kaffefløde. Mod- og morfarkultur. Med masser af unedbrydelig emballage.

Mathias sagde ...

Mere outing, mere outing. Hvis Kalle er den Kalle, jeg tror det er, bruger han selv sygt med mælk.

Cappuccino-typen siger jeg jer.