onsdag den 15. september 2010

Vi udfordrer nemesis - igen!

Ok. Hold lige hesten. Godt nok har vi lige fået den femte ud af seks mulige sejre, men træerne, himlen og alt det der.

I weekenden gælder det Hobro, og det bliver bare ikke let, skriver en bruger på mmmdingbat.com:

- Dem som ikke tror at Hobro kan gøre noget må tro om igen. 1. hobro's bane er kort og det er dem som kender den. 2. spiller som svenne p og Danilo Ariata vil gerne drille agf.

BUM! Skal vi ikke bare melde afbud og give dem en skrivebordssejr? Jeg mener: Kort bane og Svenne P. Det er urimelige hold.
Spillerne betaler også 650 kr. i kontigent. Det må gøre dem ekstra motiverede.

12 kommentarer:

Søren HC sagde ...

Nu kan det godt være, at jeg er dum af for meget lim. Men hvorfor i himlens navn skulle det være en ulempe for de hvide at banen er kortere? Det er da en bizar præmis.

Mathias sagde ...

"det er dem som kender den". There you go. Det er ligesom på Nou Camp/Camp Nou, hvor Barcelona også bruger den maksimalt tilladte bredde. Det giver modstanderne problemer, fordi "det er dem (Barca) som kender den".

Ergo: Hobro er Danmarks svar på Barca.

Søren HC sagde ...

Nu er jeg faktisk barnebarn af en ostehandler fra Hobro, så jeg kan godt bevidne, at der er lidt catalansk charme over byen. Men vil nu stadig fastholde, at en kortere bane ikke gør hverken fra eller til. I bredden til gengæld, det er en helt anden sag...

Søren G sagde ...

Tænk på Stephan P's bremselængde! Han ender jo med at løbe helt ned i midtbyen...

Don Tapa sagde ...

Sådan helt off-topic har jeg netop konstateret på bold.nørd at ingen ringere end Monsieur Garra Dembelé (yes, Killer!) skyder med skarpt i Europa League for Levski Sofia.

Godt at se når man nu i sin tid syntes han havde nogen sjø-ne-sais-kwa over sig! Altså udover 20 i psykopati, som han demonstrerede ved mindst en lejlighed med alle tiders heftigste tackling i den hvi'e trøje. Jeg runder af før jeg bliver helt sentimental i disse vage angriber-tider.

Hvis nogen ikke kan huske Killer er han her i en lidt pikant situation - og t-shirt: http://www.7sur7.be/static/FOTO/pe/5/14/3/art_large_222153.jpg

Don Tapa sagde ...

ik' nogen - noget.

Andreas Mikkelsen sagde ...

14 mål i 11 kampe må være en godkendt målkvote uanset hvor krasbørstige de er i Levski Sofias sportslige ledelse.

Jeg sætter dog al min lid til Aron og Revaz. De skal nok give os det arsenal vi mangler, når Graulund plejer inderlår, ryg, tvillinger og slidte spidser. Så jeg sender bare mine varme tanker til Garra, og håber han må bombe Levski hele vejen til Champions League-trofæet.

Mathias sagde ...

Han kan vel lige begynde med at bombe dem til Europa Leauge-trofæet :-)

Andreas Mikkelsen sagde ...

Manden har jo skrevet kontrakt for tre år, ikk! Han kan da sagtens nå at skyde et CL-trofæ ned, hvis han bliver ved med at score 14/11...

Anonym sagde ...

Fuck hesten, nemesis, Svenne P og Danilo på den korte bane.
På den lange bane vinder vi under alle omstændigheder...

Don Tapa sagde ...

Lad os bare udfordre nemesis, men slap lige lidt af med Svenning Poulsen..

Altså, jeg mener når Schwenne læser sådan noget her så bliver han jo bare helt vildt sat op til kampen og det er jo så dumt, for så kan han bare spille sygt godt!!!

PS: Vi kan på den anden side lige så godt vænne os til det - vi er jo 1. divisions FCK. Ik'å Staff!
Hold kæft hvor er det dumt sagt på så usigeligt mange måder. Rigtig bonderøvsudtalelse.

j sagde ...

Åh åh. Min termokande kan ikke holde kaffen fra min nye kaffemaskine varm særligt længe. Det er fandme rigtigt.

My 5-2-0 line of the day.