lørdag den 25. juni 2011

Beef med Kniven



Kære Moderskib

Som AGF's vel nok stærkeste fanfraktion (på alle tænkelige måder) føler vi os kaldet til at klage over den tøjstil, som sportschef Brian Steen Nielsen er begyndt at lægge for dagen.

Det er ok, at klubben sætter tæring efter næring og ikke ligefrem smider om sig med personal shoppers ad lib, men den mundering, som den gode mand er iført på det billede, som er blevet offentliggjort i forbindelse med tilknytningen af Atle ROAR! Håland, er stærkt bekymrende.

Når vi tager konflikten direkte, skyldes det ikke kun et stærkt samfundsmæssigt sindelag, men snarere at vi ved, at Brian Steen Nielsen jo godt kan, når han skal. Ja, rent faktisk mener flere af os, at han normalt vil gå under betegnelsen "en pæn mand". Lad os bare svinge os op til at kalde ham et stilikon.

Nu skal man ikke male fanden på væggen, men vi er oprigtigt bekymrede for, at Kniven skubber Tommy Kuglepen af pinden som fodboldens dårligst klædte mand.

Med forventning om at forholdet bliver bragt i orden og med ønsket om en god weekend

/VHA

Meddelelse fra Moderskibet:

Nu da VHA har kastet sig over et emne, som ellers er forbeholdt smagsdommere som Jim Lyngvild, Uffe Buchardt og Mads Christensen, har sportschef Brian Steen Nielsen set sig nødsaget til at komme med en kortfattet udtalelse:
 
Kære VHA
 
Jeres kritik er naturligvis taget til efterretning - men jeg er ikke enig. Hvor er striberne? Hvor???
 
Med moderigtig hilsen
 
Brian Steen Nielsen

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha - meget præcist!

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jeg tænkte faktisk præcis det samme som Brian Steen selv, da jeg læste kritikken. Jeg var i første omgang selv lidt overrasket over alle de tern i forskellige farver, men jeg så heller ikke nogen striber.

Det der ved nærmere eftertanke dog slår mig, det er det der element midt på skjorten, hvor knapperne sidder - skal det ligne et slips med de der tern på den anden led? Jeg har vænnet mig til de der t-shirts med slips tegnet på, men det integrerede ternede slips på skjorten? Njah, den er jeg lidt mere usikker på.

Mathias sagde ...

Er striberne ikke kun nævnt i kommentarfeltet i den forrige tråd? Jeg synes, Kniven slipper noget let afsted med at aflede opmærksomheden fra det virkelige problem. Falder I så let i spinkongens fælde?

Jesper sagde ...

Striberne er kun nævnt i kommentarerne. Kniven har valgt at besvare det spørgsmål, han ikke blev stillet. Spin, det er. Kun for folk, der blander tern i tern.

horekim sagde ...

I forhold til hvor meget der skrives om mode her på bloggen, er jeg rystet over, at det endnu ikke er blevet bemærket, at Trine Graulund - Københavns førende frisør - har fået et nyt billede af brormand i vinduet. Efter sigende er han gået lidt væk fra den lidende emo-stil, der kendetegnede billedet, der i flere år har prydet udstillingsvinduet overfor Forum.

Don Tapa sagde ...

Taenkte ogsaa det samme som BSN foerst men hey, hvis man blander tern og tern i det omfang saa man ogsaa leve med at det kan blive opfattet som striber.

Jeg har i oevrigt selv en enkelt skjorte hvor der er en art slips integreret. Det er ret interessant.

RaffBone sagde ...

Hey, de to sorte lodrette fætre på højkant ligner striber her. At de muligvis er udsat for et bagholdsangreb fra andre striber gør dem ikke til tern. Men hvad ved jeg, jeg mest til hvidt.

Anonym sagde ...

Tern er det nye sort...

Anonym sagde ...

Sorte tern.

Don Tapa sagde ...

Det ligner mere seler.

Stone Cold sagde ...

Tern er vel bare striber i flere lag?

Kalle sagde ...

Rettelse: romber er det nye tern.