onsdag den 8. juni 2011

Stald-udsalg














Brian Steen er tilsyneladende taget på shopping i Randers, hvor 'landsholdsaktuelle' Mikkel Beckmann lige nu nævnes som en hot afløser for Benny Feilhaber. Absolut ikke noget dårligt bytte, men det lyder også dyrt.

Men hvem er det, der står og gemmer sig der bag Beckmann? Jo, det er transerfrie Ousmane Sarr, som jeg personligt hellere ville have fingrene i. Du ved, ingen mellemmænd der skal have 80%, når han bliver solgt, eller hvordan vi nu skulle få råd til Beckmann.

Men hvem vil du helst have til at tage over fra Benny Burger? Hvad har du af brandvarme rygter fra et hemmeligt Randers-forum? Let's go!

16 kommentarer:

Søren G sagde ...

Alexander Fischer (kontraktudløb)
Kamper (avav, dyr dreng)
Søren P. (til at sælge faxe kondi på fredensvang)

Andreas Mikkelsen sagde ...

Desværre har Fischer forlænget til 2013. Ham gad jeg ellers godt se på det førstkommende pressemøde på stadion.

http://www.bold.dk/nyt/Fischer-forlaenger-med-Randers

Mathias sagde ...

Esben Hansen er også i billedet. Godt nok ikke Randers-spiller, men alligevel. Han bor også på Vesterbro. Det synes jeg skal være det eneste kriterie ved næste signing.

Ham, Bernburg og Rawez Lawal.

Søren G sagde ...

Alexander Fischer (skal købes fri fra stalden)

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jeg venter spændt på, at det første mainstream medie tager Mathias' citat op:

AGF-site: Esben Hansen også inde i billedet

Rap, rap, rap, siger jeg bare. Har du nogen kilder, din f...... idiot?! Hva?! Tøndergade!!!

Anonym sagde ...

Tøndergade - ak fæstningen i gamle dage.

Laust sagde ...

Søren Larsen har, i selskab med Ebbe Rode, ifølge min kilde, en noget bedugget, men ganske alvorsfuld preussisk gørtler, købt en flettet frokostkurv på et mindre torv, der støder op til Århusgade i Tønder. Noget der?

Mathias sagde ...

Der er ikke noget, der hedder Århusgade i Tønder.

Jonas Karmark sagde ...

Søren Larsen tænkte jeg også på vil jeg da gerne synge med på at skabe rygter om ham nu Dunken nok ikke kom hjem.
:)

Da jeg tidligere har tippet til BS Marc Nygaard før han røg til hestene og Aabech da Lyngby sidst rykkede ned (tro det eller lad være) overvejer jeg da et anonymt tip eller et håb om BS lige kigger med herinde.

Bechmann ville ikke være dårlig, men er nok dyr og urealistisk som de øvrige dyre drenge som Kamper og Kasper Lorentzen. Men Egholm ville også pynte i forsvaret.

Men hvorfor ikke nogle fiskere som Lange eller Janssen? Lange minder dog for meget om Graulund så mere som afløser på sigt. ellers kunne Nordstrand måske også være hot. Han er en målmaskine og har været nævnt før.

Laust sagde ...

Da der er noget, der hedder Tøndergade i Århus, er der pr. definition også noget, der hedder Århusgade i Tønder. Ellers bliver universitet ustabilt og imploderer. Ligesom Danilo

Kim Næst' År sagde ...

Overvejet en fremtid som agent, Jonas? Du lader til at have fingeren på pulsen.

Anonym sagde ...

Her gættes på lige fod med alle andre AGF-sites. Dog uden, at der dukker nye emner/rygter op. Bortset fra ham Ebbe Rode. Troede ikke han var aktiv mere.

Desuden håber jeg overhovedet ikke, at Egholm ender i GF. Talentløs som bare pokker: stresser og er umådelig langsom og lider under en total mangel på tekniske færdigheder. Jo forresten han er god med hovedet (udvendigt i hvert fald)

Frej sagde ...

Jeg synes vi skal gå ad Häcken-felt til igen. Nu har vi jo sendt Dioh retur, men så er det godt at de har svenske Mathias Ranégie rendende rundt. 1.96 høj, 91 kilo. Han har alt det vi mangler, fodbolden har i følge ham selv reddet hans liv, så han spiser med andre ord op - samtidig med at laver mål, og mange af dem. 8 i 11 kampe så langt. Og så er han 84´er så der er mange år og salgspotentiale i ham.

jens sagde ...

På-emnet.

Folk snakker om gule fagforeninger. Der er en ubehagelig stemning af noget jeg ikke forstår. Lissom Joe & the Juice. Var det det du mente med stald-udsalg? Jeg er utryg, nu.

Det er ikke sjovt, fordi det er sandt.

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jeg tror, du forveksler stald-udsalget med den ikke-længere-så-nyåbnede 'Din Baghave' i Tullinsgade.

De skriver selv på deres hjemmeside, at de er 'en gårdbutik midt i byen, som sælger sæsonvarer fra Danmarks dygtigste bønder og frugtavlere'.

Vesterbro er jo det nye Østerbro. NU er du forvirret.

jens sagde ...

Man er forvirret, men vi skal åbenbart længere ind.

Har Din Baghave noget med Din Mor's Bauwerk og gøre? Nok ikke.

Hvis sandheden skal frem(?) så var jeg med til at lave J&tJ's bardisk for nogle uger siden. Jeg troede det var den til Aalborg. En slags undskyldning.

Til-emnet:

AKP Ejendomme råder over en ejendom der deler vores gård. I en af dem bor en dreng der hedder Martin som spiller fodbold. Tidl. nævnt her. Skal spørge om han ville ha lyst til noget kristen bold næste gang.

Jeg tager gerne imod Mikkel Bechmann. På betingelse af at han ikke udelukker en targetman kommer.

Men hvis man kun må vælge én, må det blive Nordstrand. Altså Morten.