onsdag den 1. juni 2011

Kim Aabechs fødder her:

13 kommentarer:

RaffBone sagde ...

Som beskrevet på andre fine AGF sider: Helt klart Tobias Grahn agtig attitude, og det er fandeme det sidste vi har brug for. Der skal arbejdes røven ud af bukserne i den trup næste år.
Er det noget de putter i æblemosten i Lyngby? Skal have tid til at holde fødselsdag? Seriøst? Videre...

Anonym sagde ...

http://ekstrabladet.dk/112/article1392197.ece

Den her siger vist det hele

RaffBone sagde ...

Kæft mand hvor uprof:

http://spn.dk/fodbold/superliga/article2449947.ece

Han var nok ude og lede efter hunden.

Kalle sagde ...

"Ahh, men det er også noget med at jeg havde lidt tømmermænd og så ville jeg hellere lidt hænge lidt med gutterne og jeg får nok en chance til".

Der er meget få fodboldspillere jeg ikke så i AGF (ahh, ok, en del), men Kim Aabech tager prisen.

Don Tapa sagde ...

Tag et kig paa mandens hudfarve, saa bliver det lidt nemmere at forstaa hvorfor hans sommerferie er saa hellig. Der er intens bruning undervejs i Kgs Lyngby. Eller Alanya. Med Per P.

Hvorfor - er alle - fra Lyngby - saa brun!?

Jeg skyder paa han ender i Randers. I hvert fald indtil Cerberus-banden kidnapper hans mops.

Anonym sagde ...

@Don Tapa: Jeg tror mere han er til chihuahua'er.

Don Tapa sagde ...

Det er maerkeligt Anonym, for du linker selv til en artikel hvor der staar at han har en svinedyr mops. Medmindre det ikke er dig og du bare udgiver dig for at vaere Anonym.

Ville i oevrigt ikke blive overrasket hvis Aabech selv har bortfoert mopsen for at kunne holde noget fed sommerferie med solgaranti.

Don Tapa sagde ...

Altsaa, jeg sprang lige over at min mistanke gaar paa om der evt er forsikring paa saadan en mops. Saa kan man jo hurtigt blive traet af den hvis man er lidt moralsk anloeben.

Arh for helevde, lad os bare tale rent ud af posen. Jeg tror sgu mopsen sidder og slikker selvbruner hjemme hos Kimsefar i Lyngby.

horekim sagde ...

Jeg tror, Aabech sprang fra, da han fandt ud af, at opstarten i AGF ligger i dem uge, hvor han har bestilt rejse til Sunny Beach.

Selvom man er en godt betalt fodboldspiller, er der nemlig ikke noget i vejen med at holde ferie i østblokkens perle. Sidste år tilbragte han to uger af sin sommerferie på denne herlige destination.

Kalle sagde ...

@Horekim

Sprængfarlig info!

Jesper sagde ...

@Horekim: Var hunden med?

horekim sagde ...

Jeg vil da tro, Alba var med. Det er jo trods alt noget lettere at komme i kontakt med kvinder af det andet køn, når man har sådan en lille charmetrold under armen.

Jesper sagde ...

Det er selvfølgelig rigtigt. Så har den sgu nok været med - hvis han altså har været interesseret i at gafle kvinder af det andet køn. Og det har han jo nok. Han virker lidt lissom Bobby Olsen - det er svært at finde balancen mellem at være liderkarl og professionel sportsmand.