lørdag den 25. juni 2011

BREAKING


Nok har Kniven visse udfordringer, når det gælder tern, men en lille tøjkrise hindrer ikke den gode mand i at lave bizniz. VHA kan nu afsløre, at få timer efter, at ROAR! havde forladt sportschefens hjem, var selvsamme sportschef videre til det næste levende billede. Han hedder Sushi-Simon, scorede 16 mål for HB Køge i sidste sæson og indtog en middag ved Åen i selskab med modekongen. VHA's kilde kunne af forskellige årsager desværre ikke se Knivens påklædning.

VHA løber gerne risikoen for at komme til at se lidt dumme ud og byder hermed Simon Makienok Christoffersen velkommen til AGF. Pas i øvrigt på hovedet ude på Fredensvang, Simon. Dørkarmen hænger lidt lavt ved trappen ned til omklædningsrummet for sådan en kraftkarl som dig.

19 kommentarer:

Mathias sagde ...

Hmmmm..... Det er jo fint nok, men betyder jo nok så desværre også, at vi ikke køber nogen garanti for 15 mål. Næste stop: midtbanen.

Anonym sagde ...

Er I sikre på I ikke forveksler ham med en anden??? ;)

Kim Næst' År sagde ...

@Anonym: Selv :-). Sikker er sådan et stort ord. Vi er helt sikre på, at kilden er den, vedkommende giver sig ud for at være. Ham kender vi nemlig. Gamle dage og sårn.

Kilden er 99,9% sikker på, at Knivens date var Sushi-Simon. Altså lige så sikker som man er, når man kysser sin kvinde i sit eget køkken. Det KAN teoretisk set godt være, at der er en anden, der ligner helt vildt, men det er ikke super sandsynligt.

Men hvis du har andre oplysninger, hører vi dem gerne. Fx hvis du selv er Simon og rent faktisk var til modeshow eller ålegilde i Frederikssund i fredags?

Anonym sagde ...

Kan i evt få fat i Kniven?

Andreasfrb sagde ...

Hmm Sushi-Simon, så ville jeg hellere have haft Nakkekotelet-Morten fra Tilst.

TifosoTom sagde ...

I er nogle dejlige nogen og når jeg bliver spurgt til Sussi-Simon rygter vil jeg naturligvis henholde til jeres uendelige vid.Keep up the good work - eller hvad det nu er I er gør.

Kalle sagde ...

@AndreasFRB

Duncan er historisk set mest til pølsehårn. Kan dog være han er skiftet til kotelet. Man ved aldrig.

Kim Næst' År sagde ...

@TifosiTom

Du er heller ikke værst selv. Vi keeper up - det uendelige vid forpligter jo.

Andreasfrb sagde ...

@Kalle

Min fejl, det var fordi jeg en sen nattetime sad og kiggede på nedenstående link. Pølsehårn stykket har de tydeligvis glemt(ret fedt egenligt at en gris kan lave dej!

http://www.dk-kogebogen.dk/billeder-partering/svineudskaeringer.htm

Andreas Mikkelsen sagde ...

Tommy Bechmann er ved at have taget sig sammen til at bestille flyttebil, så nu tænker han åbenbart også så småt over, hvad han skal til at lave herhjemme i Danmark.

Jeg føler mig overbevist om, at han ikke skal til AGF. Han passer muligvis fint ind i kantspiller med mål i støvlerne-kategorien, men jeg tror, vi kan finde et laaaangt bedre alternativ.

Jeg ville blive skuffet, hvis han var løsningen - uanset om problemet han skulle løse var i angrebet eller på kanten.

TifosoTom sagde ...

@Andreas Mikkelsen
Mine fjender i Rendosirøvenmedenhest siger at de egentligt godt vil have Tommy-Boy. Min mening er lidt at deres sundhedssektor vel trænger til udfordringer.......

Kalle sagde ...

@andreasFRB

Wow! Totalt nye yndlingsside!

Mathias sagde ...

Uuhhhh... det billede gad man godt have som tapet.

RaffBone sagde ...

Hvis dagens historie om Henrik Toft holder vand, så har forvekslings triumviratet Ousager/Makienok/Toft sejret en hidtil uhørt sejr over rygtesmedene.

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-41200972:obangriber-p%C3%A5-spil-hos-agf.html

Helle for Makienok

Kalle sagde ...

Brian leger jo bare "hvis ikke vi kan få jeres tårnhøje orangaderør til discount, så tager vi bare det her tårnhøje helvede på udsalg". Og Per Rud æder den råt.

Per Rud går forresten i jeans med svaj. Der har vi et fashion faux-pas hvor selv Berti bliver ladt tilbage.

Don Tapa sagde ...

Eller ogsaa er der een der har vaeret sikker paa at det var hans egen dame han kyssede, mens det viste sig i virkeligheden at vaere Henrik Toft.

Jeg ville ikke blive meget overrasket hvis det ender med denne fattigmands-Soeren Larsen. Og her tales en serioest fattig mand.

Hvis det sker maa man sige, at BSN ikke bare har erkendt at han ikke faar den han elsker (den fjollede gamle Morten fra Tilst som han har delt mangen et poelsehaarn med), men ogsaa ahr erkendt at han heller ikke faar sin summer fling Sushi-Simon fra Koege. Nu har taget til takke med ham den stabile der staar i hjoernet og venter paa at blive budt op, men som selv de lidt noerdede damer fra Horsens og Esbjerg ikke rigtig er klar paa.

Lyder jeg skuffet? Nu skal man ikke tage sorgerne paa forskud men jeg haaber satme vi er ovre det der Karsten Jensen-stadie. Egentlig tror jeg ogsaa BSN har styr paa sagerne. Ellers ifoerer man sig ikke saadan en vulgaer maengde tern.

Kalle sagde ...

Det er helt sort det der kommer ud af 'kussen. Installer lige nogle æ'er, ø'er og å'er. Ikk'å.

Mathias sagde ...

Don Tapa er ikke i Kussen af Damask, men sidder og snakker med fra et klubvaerelse i Tilst. Han er bare saa meget verdensborger, at han naegter at underlaegge sig noget saa provinsielt som dansk retskrivning.

Vel sagtens for at vise vej paa den internationale sti, vi alle - inkl. Berti - snart skal betraede. CL baby.

Don Tapa sagde ...

Jeg er mere til Asian Cup. Saadan har baade Jerry og jeg det. Spaendende kulturmoeder mellem Sri Lanka, Paleastina og Filippinerne. Det er det nye tern. CL er mere ligesom det gamle tern. Det med det indsyede slips.

Angaaende bogstaverne saa hedder det jo ogsaa Aarhus, ik'aa..