torsdag den 11. august 2011

Er Martin den nye Bjørn?

Husker du BPD's referater fra AGF-træningerne? Dem knuselskede vi.

Det var der, det danske vejrlig på poetiske vis blev kædet sammen med De Hvides gøren og laden på Fredensvang; der vi fik et ordentligt indblik i, hvad der skete på græsset, når det ikke var kampdag.

BPD skrev for mtac.nu (var det ikke?) og gjorde det så godt, at vi forsøgte at hive ham over til den vesterbroske side som en slags jysk stringer, men vi var for sent ude: BDP skulle gøre sit land ære og bagefter på højskole, så det var ham ikke muligt at fortsætte med store og små meldinger fra de AGF'ske træningspas.

Nu kan vi med glæde konstarere, at den altid boblende fanscene har fundet en værdig afløser i Martin fra agffan.dk, der i den grad fylder skoene ud efter BDP.Vi kan ikke udelukke, at det er os, der er en smule bagud og at han skrevet i lang tid, men bedre sent end aldrig og alt det der...

Vi iler med at anbefale seneste ord fra Martins gyldne poter, der blandt andet beretter om en nyklippet Anders Nielsen, en uskarp Søren Larsen og besøg fra Baronen, der blev set forlade Fredensvang sammen med AGF's bedste filippiner.

For god ordens skyld: Ironi er ikke anvendt. Det er soooo last century.

5 kommentarer:

BPD sagde ...

Ellers blev BPD tøsefornærmet over at blive nævnt som BDP hele tiden?

;)

Hvorom alting er, Eskerod har stort potentiale, som han allerede nu er ved at udleve!

Mathias sagde ...

Bjørn, mayn. Det er rettet nu. Det er bare fordi, vi hver gang tænker, at man ikke kan hedde Bjørn Pedersen Due, men det kan man jo godt. Heldigvis da.

Kan vi stadig ikke lokke dig over på vores side?

BPD sagde ...

Jeg kan ikke sige, at det er første gang jeg hører det, Hr Buch.
Tjah, jeg er jo reelt set tilknyttet AGFFAN.dk, og så har jeg ikke så meget gang på Fredensvang mere. Men træningsrapporter fra Låsbygade, kan du godt få i ny og næ - er det hardcore nok til Vesterbro?

Frej sagde ...

Love it. Rapporten rummer dog med et meget foruroligende element, som også de seneste kampe har vist. Anders Kure er ikke god i de "små rum", og netop de "små rum" er dem der har ført til klodsede frispark på kanten af felten og lignende.

Aftenens kamp er en af den slags der gør en bange helt ind i sindet. Vi møder er et rigtigt midterhold som på udebane ikke kan forvente at vinde over, alligevel er det den slags kampe der er så vigtige, og ret beset er 3 point mod Silkeborg bedre end ex. 3 mod FCK.

Jeg gruer for Troels "jeg er glad for at du siger det ikke jeg" Bech og hans tropper. De er kedelige på en sønderjyskagtig måde grænsende til Horsens. Og så er de irriterende et sted midt imellem Vibog og FC Midtjylland. Med andre ord synes jeg hverken rigtigt det ene eller det andet om SIF. Det er ikke dem jeg mindst vil slå, det er ikke dem jeg helst vil slå - men hvor er det vigtigt at vi gør det.

Don Tapa sagde ...

Det er ligesom i de gamle dage. Traeningsrapport fra en aerlig, omhyggelig og flittig aarhusiansk amatoer-reporter (i ordets bedste forstand!) og motivational speech fra Frej E.

Haaber resultatet bliver anderledes end i de gamle dage.