torsdag den 2. februar 2012

Opskriften vi ikke må få - og et råb om hjælp

"Den er hemmelig".

Osama har lige skrevet til mig.

Det er et skuffende svar. Jeg har spurgt indtil en familiehemmelighed, fornemmer jeg.

Vi kommunikerer på Twitter. Der skriver Osama, eller Ozzy som vennerne kalder ham, at han godt kan lide:


... han har også skrevet et bekymrende tweet: "Ved ikke hvad jeg skal foretage mig? jeg er virkelig ensom her i Aarhus..." Av, hva? Heldigvis har han været tilbage på øen. Fik et lift med Stephphan.

Nåmmen, egentlig er det et mad-tweet, der fremkaldte denne post. Ozzy-mor har nemlig givet Ozzy mad hjem til 8000. Det ser sådan her ud:


Ozzy skriver, at det er Chicken Chika og poster et billede - og det ser jo meget fint ud (bortset fra dåsemajsene). Så er det jo, vi gerne vil dele overløberens madopdragelse med dig, men opskriften er ifølge Ozzy- jf. den første linie - " hemmelig."  Kostbar type, alligevel.

Så går vi på nettet for at finde noget, der minder om. Der er ikke mange hits på Chicken Chika, og det der dukker op minder ikke om Ozzy-mors kokkerier.

Det kunne så være Chicken Tikka (rød, indisk). Men det ligner det jo heller ikke. Altså.

Så: Kan du hjælpe? Ozzy er jo fra Marokko, så det er nok den vej, vi skal ned af.

3 kommentarer:

TifosoTom sagde ...

Jeg mener VHA skal arbejde på at få det der med som et supplement til Stadion-platten hjemme på fortet for enden af Stadion Alle.
#Fråderen.

Kalle sagde ...

Det ville ikke være dårligt med en stadion Tikka, men tvivler på at vi har den slags magt.

Der er noget lunkent ved den her Tikkagate. For Ozzys rødder er jo som nævnt i det nordafrikanske, imens Tikka'ens er fra det indiske kontinent. Tvivler også på at rismix med ærter og majs (frost edition) har sine rødder i de mere spicy gryder.

Der er signalforvirring her og jeg lugter et røgspor.

Søren HC sagde ...

Ku være han skulle høre noget andet musik, hvis han savner kæresten hjemme på Vestegnen og er så ensom...