onsdag den 27. juni 2012

Højreback karrusellen snurrer

Mathias Concha er på besøg fra Bochum. Denne signatur husker ham mestendels som værende en vigtig brik på Djurgårdens hold som vandt og spillede med om guldet for en 6-7 år siden. Det var dengang Snuffe og hans fitnessregime prægede de skandinaviske vintertræninger. Det var også dengang Djurgården havde navnkundige spillere som Babis Stefanidis og Gijsbertus Cornelis den Ouden. Good times.

Nu er Concha så på prøvetræning hos Europa League vinderne 12/13 og det er da fint nok. Ældre herrer med skrøbelige knæ skal man ikke nødvendigvis være forudindtagede overfor. På den anden side lugter det også lidt af lappeløsning og sMuldrende skræv(e). Vi har virkelig brug for en højre back, men hvor ville det være fedt med en back der spiste op og var i starten af 20'erne og sårn. Sådan en må man da kunne finde et sted? Hvad laver Patrice Kwedi for tiden? Spiller i Radik Sesvete siger du?! Nå ok, så...

7 kommentarer:

Andreas Mikkelsen sagde ...

Jeg forestiller mig, at Concha testes, mens vi holder os klar til at byde ind på andre typer, vi hellere vil have. Hvis vi ikke er i stand til at gafle de andre kandidater, så er det ikke dårligt at kende Conchas nuværende niveau.

Bare et gæt. Men mon ikke også en erfaren tidligere landsholdsback fra hinsidan godt kunne løfte vores niveau ret markant?

Frej sagde ...

Bud efter "Hulken". Se her:

"Jeg er ikke desperat efter at forlade AGF. Jeg elsker fansene og har altid været glad i klubben. Hvis en klub bliver enig med AGF, så skifter jeg. Men det haster ikke, for vinduet er åbent til august," siger Hulk til globoesporte.com og forholder sig til rygterne om Chelsea og Paris SG.


http://www.bold.dk/nyt/Hulk-Interesse-fra-adskillige-klubber

Kalle sagde ...

Concha er med i truppen til dagens kamp mod Vejle. Nu må vi se om de kommer ud i skybruddet, men kampen kan vist ses på Kanalsport klokken 14:30.

TifosoTom sagde ...

Pga mit høje indtag af alkohol under dagens kamp og den gejst min lyshårede....skal vi kalde hende "hushjælp" har fået oparbejdet hos undertegnede erklærer jeg mig herved Concha´s indsats til "Okay". Tilbage til sofaen herfra...

jens sagde ...

Som Johan (måske Jordi) Cruyff sagde engang, hvis modstanderen og god til at løbe, må vi undgå at løbe. Hvis modstanderen er go i luften, må vi undgå at spille med høje bolde.

Jeg hørte lige filosoffen Peter sige til sig selv, hvis vi er dårlige med en højreback, ku vi så stille op uden højreback. Ku man forestille sig en verden uden højreback. Ku man hoppe ombord på modeskibet, og konvertere til 3-5-3 el 3-1-2-3-1 eller noget endnu vildere vildere. Ku man ik kigge lidt på talene og så putte nogle navne på, tror ikke nødvendigvis den er helt dum.

Der er ved gud (PG) aldrig blevet talt så heftigt i formationstalkoder som i disse stunder. Måske er det berettiget, måske gi'r det mening.

Jeg tager gerne den sure tjans, og tager turen ned på la Campania og Napoli, og indhenter lidt viden om projektet. Ved de kører stilen dernede og at folket ka li det. Titicaca'en er alligevel ved at dø. Har jeg læst.

jens sagde ...

satens

Kalle sagde ...

Og nu er der en polakker og en nigerian på besøg. Vi holder os til det esoteriske.