torsdag den 21. juni 2007

Fodbold hænger mig langt ud af halsen lige nu

Horsens Folkeblad er igen ude med en historie, der får det til at løbe iskoldt ned af ryggen på en lummer sommerdag. Bladet afslører, at vi i København nu får selskab af selveste polet-negeren, Jacob Rasmussen, der flytter sammen med 'fodboldkammeraten' Martin Retov. Kalder man det sådan, nu om stunder?

Man skal dog ikke forvente at se Rasmussen så meget på Skipper i den kommende sæson. Til folkebladet udtaler han, at 'fodbold hænger mig langt ud af halsen lige nu', hvorfor Bang & Jensen nok er et varmere bud på hans kommende stamsted...

Jeg vil alligevel gerne byde Jacob velkommen til København. Hvis du en dag bliver helt crazy med Ove P. (ikke hans datter, for guds skyld!) og AGF, så kig da ned til en kamp og en kold øl på Skipper.

2 kommentarer:

Kalle sagde ...

I samme åndedrag kan jeg afsløre at Martin Retov ofte frekventerer halvfemserhylet Sticks'n'sushi og at han for nylig købte lejlighed i Sydhavn.

Anonym sagde ...

'Fodboldkammerat'...

Hvad betyder det? Har det undertoner?

Jeg synes det lyder interessant og det blev drøftet i bilen til århus om dette 'partnerskab' kunne have noget at gøre med JR's udefrysning. Har der været pruttelyde på Fredensvang igen? I dunno.

Hvor er hyldesten til Navid i øvrigt!?

Knægten har lige takket af i en alder af 20 år og skal vel nu være co-driver i Tom C's traktor eller noget.